پیشرفت فیزیکی سدپلرود رودسر گیلان به ۷۸ درصد رسید

0 9

استاندار گیلان با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۸ درصدی سد پلرود رودسر گفت: برای شتاب در پیشرفت تکمیل این سد همراهی همه دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

عصر کاسپین/ ارسلان زارع ظهر امروز در جلسه بررسی روند احداث سد پلرود شهرستان رودسر اظهار داشت: سد پلرود رودسر، آب مورد نیاز ۳۳ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی شالیزاری‌ و باغ‌های چای آب آشامیدنی شرق گیلان را تامین می‌کند.

استاندار گیلان با بیان اینکه احداث این سد با حجم تنظیمی ۲۵۰ میلیون متر مکعب نیز می‌تواند در مدیریت سیلاب اثرگذار باشد افزود: به واسطه اهمیت این موضوع، پیگیری مستمر مدیران استانی و اهتمام جدی پیمانکاران در تسریع روند تکمیل این پل، باید همچنان در دستور کار باشد.

زارع با بیان اینکه برای شتاب در پیشرفت تکمیل این سد، همراهی و هم‌افزایی بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی نیز ضروری است خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی ۷۸ درصدی سد پلرود نسبت به سال گذشته، نمایانگر عزم جدی و پشت سرگذاشتن بسیاری از مشکلات است.

وی به تملک بیش از ۲۹۳ هکتار از اراضی برای احداث سد اشاره و با بیان اینکه شرکت آب منطقه‌ای و کارفرمای‌ سد موظف به تعیین تکلیف باقیمانده اراضی و تسریع صدور مجوز‌ها هستند گفت: بهسازی و روکش آسفالت جاده دسترسی موجود برای تسهیل تردد ساکنان باید در دستور کار قرار گیرد.

در این جلسه نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل هلدینگ نیرو، فرماندار شهرستان رودسر و همچنین مدیران کل راه و شهرسازی، منابع طبیعی و محیط زیست استان هر کدام به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + پنج =