۹۲۳ پروژه در هفته دولت در گیلان به بهره برداری می رسد

0 17

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: همزمان با هفته دولت ۹۲۳ پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۳۲۶ میلیارد تومان در استان به بهره برداری می رسد.

عصر کاسپین/ عباس صابر روز  سه شنبه اظهار داشت: از دهه فجر سال گذشته( ۱۳۹۹) تا هفته دولت امسال  (۱۴۰۰) یک هزار و ۸۰ پروژه با اعتبار بالغ بر  ۴ هزار و ۵۰ میلیارد تومان پروژه  در استان به بهره برداری  رسیده است که از این تعداد ۱۵۷ پروژه یک هزار و ۷۲۴ میلیارد تومان در مناسبت های مختلف بهره برداری شده و ۹۲۳ پروژه  مربوط به هفته دولت امسال است.

وی افزود: از تعداد پروژه های آماده افتتاح هفته دولت ، ۶۹پروژه با اعتبار ۶۸۴میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری و برای ۸۹۹ نفر اشتغالزایی دائمی شده است.

وی این پروژه ها را در بخش های مختلف از جمله عمرانی ، زیر ساختی ، اقتصادی و ورزشی عنوان و بیان کرد : از مجموع ۹۲۳ پروژه آماده افتتاح ، ۸۱۰ پروژه مربوط به دستگاههای اجرایی از محل تملک دارایی های سرمایه ای است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان از این تعداد پروژه  ۴۰ پروژه را مربوط به شهرداری ها ، ۶۹۰ واحد مسکن مهر ، طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی ، مسکن مددجویان و بهزیستی را از جمله طرح هایی قابل بهره برداری در هفته دولت جاری خواند و گفت: پروژه ها امسال با سفر استاندار به شهرستان های استان با رعایت پروتکل های بهداشتی و  به صورت متمرکز بهره برداری می شود.

هفته دولت از امروز دوم شهریورماه آغاز شده و تا هشتم ماه جاری ادامه دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + پانزده =