مجید عزیزی؛ باتلاقی بر جا مانده از عملکرد گذشتگان در رشت

0 14

عضو شورای اسلامی رشت در این دیدار با اشاره به اینکه شورای ششم رشت باتلاقی برجا مانده از عملکرد گذشتگان را تحویل گرفت، اظهار کرد: مشکلاتی از جمله پسماند، ترافیک و غیره همگی نیازمند تعامل ما بین نمایندگان محلی و ملی هستند و در این دوره از عمر منتخبین مردم رشت در شورا و مجلس تعاملات خوبی ایجاد شده است و مردم در انتظار رفع مشکلات هستند. 

عصر کاسپین/ مجید عزیزی با بیان اینکه امیدواریم پس از این نیز شاهد برگزاری جلسات ماهیانه ما بین نمایندگان پارلمان محلی و ملی رشت باشیم، افزود: امیدوارم با اقدامات انجام شده، بتوانیم پاسخگوی رای اعتماد شهروندان باشیم و در پایان عمر فعالیتی در پیشگاه شهدا شرمنده نباشیم. 

وی به موضوع انتخاب شهردار رشت اشاره کرد و گفت: در بحث انتخاب شهردار رشت بر اساس یکسری از شاخص‌ها، اعضای شورا به انتخاب سید امیر حسین علوی به عنوان شهردار رشت رسیدند و انتظار داریم نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز مدافع این انتخاب شورا باشند. 

بهسازی سراوان با بهره مندی از ظرفیت‌های درون مجموعه شهرداری رشت
عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه رفع مشکل پسماند در رشت نیازمند تامین اعتبارات است، اظهار کرد: در نخستین مرحله باید برای جذب اعتبارات پیرامون احداث زباله ساز وارد عمل شویم و هر اندازه سرعت تامین منابع مالی بالا برود متعاقبا سرعت پیشرفت کار نیز بیشتر می‌شود. 

سید امیر حسین علوی با بیان اینکه می‌توانیم با بهره مندی از ظرفیت‌های داخلی نسبت به بهسازی سراوان ورود کنیم، افزود: با بهره مندی از ظرفیت‌های درون مجموعه شهرداری رشت می‌توانیم در حوزه بهسازی سراوان گام‌های موثری برداریم که این مهم نیز نیازمند تامین منابع مالی است و معتقدم نباید هر موضوعی را به دست پیمانکاران بسپاریم. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 − شش =