با حکم استاندار گیلان ؛ کاظم قربانی گشتی ” شهردار فومن شد

0 30

استاندار گیلان در روز جاری با صدور حکمی، منتخب اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر فومن را به عنوان شهردار این شهر منصوب کرد.

عصر کاسپین/ متن کامل حکم ” ارسلان زارع ” خطاب به ” کاظم قربانی گشتی ” که اهل دهستان ” گشت ” شهرستان فومن می باشد به شرح ذیل است :

جناب آقای کاظم قربانی گشتی

با سلام ؛

در اجرای تبصره ۳ ذیل بند ۱ ماده ۸۰د قانون تشکیلات ،وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۰۳/۰۱ با اصلاحات بعدی آن و بر اساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر فومن ،به سمت شهردار فومن منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند سبحان و با رعایت کامل موازین شرعی و مقررات قانونی در جهت تحقق اهداف و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی،گسترش مشارکت مردم در اداره امور و توسعه و عمران شهری، اجرای دقیق سیاست های عمومی دولت در هماهنگی و همکاری متقابل با مسئولین محلی با بهره گیری و استفاده از همه ظرفیت ها ،خدمت رسانی به مردم عزیز،حفظ و حراست از اموال عمومی ،بهبود وضعیت رفاهی شهروندان ،اعتلای فرهنگ شهر نشینی و سامان دهی جامعه شهری موفق و موید باشید.توفیق جناب عالی را در ایفای کامل مسئولیت های محوله از پروردگار متعال مسئلت دارم.

گفتنی است هفتم شهریور ماه امسال ،در جلسه شورای شهر فومن، کاظم قربانی گشتی به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد و زهرا نظری، نجم الدین فرهمند و سیامک احمدزاده سه عضو شورا بودند که به وی رای مثبت دادند.

قربانی که خود کاندیدای شورای شهر فومن بوده در سابقه کاری‌اش، رباست اداره مهندسی و پشتیبانی بانک سینا استان گیلان و عضو هیئت مدیره شرکت توسعه و عمران شهرستان فومن و عضویت در شورای مرکز دهستان گشت دیده می‌شود.

/کاشف اسرار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − دوازده =