تیزبینی پلیس و غافلگیری سارقان بالای تیر برق در رشت!

0 20

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی رشت اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۱ سارقان کابل و تجهیزات برق را حین گشت‌زنی شناسایی و دستگیر کردند.

عصر کاسپین/ فرمانده انتظامی رشت گفت: ماموران کلانتری ۱۱ سارقان کابل و تجهیزات برق را حین گشت‌زنی شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمود حافظی مبارزه با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت را مهمترین وظیفه و اولویت کاری نیروی انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرایم و ارتقاء احساس امنیت در سطح جامعه است.

وی در ادامه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهیزات برق در مناطق مختلف شهر رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و تحقیات اولیه آغاز شد.

فرمانده انتظامی رشت افزود: ماموران کلانتری ۱۱ با تحقیقات میدانی و بررسی‌های صورت گرفته حین گشت‌زنی در نیمه‌های شب، ۲ نفر را در حال بریدن کابل در بالای تیر برق مشاهده و و آن‌ها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان ۲۶ و ۳۲ساله در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت کابل و تجهیزات برق اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

سرهنگ حافظی در پایان به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تاکید کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − سه =