دومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک های فناوری و سازمان های نوآوری ایران برگزار می شود

0 13

دومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ایران به عنوان بزرگترین گردهمایی مدیران و کارشناسان پارک‌های علم و فناوری کشور در روزهای ۱۸ و ۹ آبان ماه ۱۴۰۱ به میزبانی پارک علم و فناوری گیلان برگزار خواهد شد.

عصر کاسپین/ دکتر باستی، رئیس پارک علم و فناوری گیلان به عنوان دبیر اجرایی دومین کنفرانس ملی این انجمن، با اکثریت آرا و تصمیم اعضای هیات مدیره انتخاب و برپایی دومین کنفرانس ملی انجمن را بر عهده پارک علم و فناوری گیلان قرار داد.
دکتر باستی، عضور هیات مدیره انجمن علمی پارک های فناوری و سازمان های نوآوری ایران گفت: دومین کنفرانس سالانه پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ایران، جهت شبکه‌سازی در حوزه نوآوری و فناوری کشور، به میزبانی پارک علم و فناوری گیلان و با حمایت و مشارکت پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد کشور و فعالان این حوزه به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌گردد.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان درباره محورهای فرعی این کنفرانس اشاره کرد و گفت: در این کنفرانس که در پارک علم و فناوری گیلان برگزار می‌شود؛ ۱۱ محور فرعی با موضوعات مختلف در نظر گرفته شده است که امید است با حضور متخصصین و کارشناسان در این کنفرانس راهکارهایی مناسبی مطرح شود تا در ارزیابی سیاست ها و برنامه های مراکز سیاستگذار، قانونگذار و اجرایی کشور در حوزه پارک های علم و فناوری، مراکز رشد، مراکز نوآوری و اقتصاد دانش بنیان ایران، مورد توجه و استفاده قرار گیرد.

ایشان اشتغال، کارآفرینی و اقتصاد دانش‌بنیان را یکی از مهمترین محورهای دومین کنفرانس یاد کرد و ادامه داد: همکاری دولت و بخش خصوصی؛ اسناد توسعه، قوانین و برنامه‌ها از موضوعات محوری هستند که در این کنفرانس مطرح خواهد شد.

دبیر اجرایی دومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک های فناوری و سازمان های نوآوری ایران موضوعاتی همانند تأمین سرمایه و صندوق‌های پژوهش و فناوری؛ تأمین خدمات و کارگزاران را از دیگر محورهای فرعی این کنفرانس اعلام کرد.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان اظهار کرد: مخاطبان کنفرانس کارشناسان ستادی پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و نوآوری کشور، اعضای هیات علمی، دانشجویان رشته‌های کارآفرینی، مدیریت نوآوری و رشته‌های مرتبط و نیز شرکت‌های مرتبط با عنوان کنفرانس هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + 13 =