مدیرکل بیمه سلامت : بانوان محور سلامتی جسمی ، روانی و اجتماعی جامعه هستند

0 12

دکتر جمشید محمدی مدیر کل بیمه سلامت گیلان در نشستی به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان ایران گفت: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت جامعه را زنان تشکیل می دهند و نقش بسزایی در حفظ سلامت افراد خانواده و نهایتا جامعه دارند، هر نوع برنامه ریزی و تلاش در جهت توانمندسازی زنان ایران زمین در این راستا، تضمینی برای بهره مندی از کودکانی سالم، خانواده ای مستحکم و اجتماعی متعالی خواهد بود.

عصر کاسپین/ وی درجمع بانوان اداره کل اظهار داشت زنان اولین حافظان سلامت خانواده و جامعه، باید محور برنامه‌های سلامت در کشور باشند که البته در این میان، آموزش، تعلیم و فرهنگ‌سازی اهمیت زیادی دارد. وی یاد آور شد سلامت زنان و تأمین نیاز‌های جسمی و روحی این قشر جامعه تضمین کننده سلامت نسل‌های آینده است؛ چراکه مادر دارای سلامت جسمی و روانی فرزندانی شاداب و سلامت تحویل جامعه می‌دهد و در نهایت موجب افزایش کارایی و بهره وری نیرو‌های جوان جامعه خواهد شد؛ در نتیجه در وهله نخست وظیفه زنان است تا مراقب سلامتی خود وخانواده باشند و در ادامه نیز مسؤلان حوزه‌های مختلف وظیفه دارند شرایط و امکانات تأمین سلامت زنان را فراهم نمایند.

در این نشست بانوان نظرات وپیشنهادات خود را درجهت ایجاد نشاط وشادابی و تقویت روحیه کارکنان مطرح نمودند در خاتمه به شرکت کنندگان در برنامه پیاده روی به قید قرعه جوایزی به رسم یاد بود اهدا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =