آقازاده: آژانس ‌حقایق دستاوردهای صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را گزارش نمی‌دهد

0 12

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی حقایق دستاوردهای صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را گزارش نمی‌دهد.

عصر کاسپین/ سیدعلی آقازاده درباره سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران اظهار داشت: آقای گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی ‌انرژی اتمی وارد جمهوری اسلامی ایران شد و در ۳ ماه گذشته این سومین سفر مدیرکل آژانس به ایران است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به موارد مورد بحث در سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی ‌انرژی اتمی به ایران تصریح کرد: قرار است تا مباحثی نظیر مذاکرات آینده و همچنین بازرسی‌ها با مقامات جمهوری اسلامی ایران مطرح شود.

رئیس کمیته دفاع کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: انتظار ما این است که آقای گروسی واقعیت‌های موجود در فضای مذاکرات و فضای تحولات دستاوردهای صلح آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران را گزارش دهد.

وی افزود: کشورهایی نظیر آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی به راحتی اقدام به بدعهدی در مذاکرات کرده، به تعهدات خود عمل نکرده و کشورهای دیگر را متحمل ضرر می‌کنند که این مسیر غلطی بوده و باید به پیمان‌ها مقید باشند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با نیت خیر به دنبال همکاری با همه کشورهای دنیا در همه حوزه‌هاست و البته خط قرمزهایی نیز دارد گفت: اگر طرف مذاکرات مسائلی به غیر از موضوعات بحث شده در برجام را مطرح کنند در اشتباه هستند و باید مواضع به حق جمهوری اسلامی ایران را قبول کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − نه =