دیدار نمایندگان استانهای شمالی با رئیسی/ مشکلات استان گیلان جمع بندی شد

0 13

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان از برگزاری نشستی با حضور آیت الله رئیسی در تهران خبر داد و اظهار کرد: ظهر امروز مجامع نمایندگان سه استان گیلان مازندران و گلستان با رئیس جمهوری نشستی را برگزار خواهند کرد.

عصر کاسپین/ سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا با بیان اینکه تاکنون نمایندگان استانهای مختلف کشور قبل از سفرهای استانی ریاست جمهوری با ایشان دیدار داشته اند، افزود: مجامع نمایندگان استانهای شمالی به همراه استانداران امروز نشست مشترکی با رئیس جمهور برگزار می کنند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه در فصل تدوین بودجه ۱۴۰۱ و برنامه توسعه هستیم، تصریح کرد: مشکلات و معضلات استان گیلان پیش از این در نشستهای مجمع نمایندگان و همچنین دیدار با استاندار گیلان جمع بندی شده است و در دیدار امروز ارائه خواهد شد.

دلخوش در رابطه با مباحث مورد نظر نمایندگان در جلسه امروز اظهار کرد: بحث پسماند یکی از دردهای مردم گیلان است و مشکل زباله سراوان که سالهاست مردم را رنج می دهد در این جلسه مطرح خواهد شد.

وی در ادامه احیای تالاب انزلی، ساماندهی رودخانه ها برای پیشگیری از سیلاب، احداث سدهای کوتاه و لاستیکی، احیای آب بندان ها، پروژه های آبخیزداری و مشکلات مربوط به حوزه کشاورزی را از دیگر موضوعاتی نام برد که در جلسه امروز مطرح خواهد شد.

نماینده صومعه سرا در مجلس همچنین به دیارمیرزا گفت: در سفر استانی رئیس جمهوری به گیلان همچنین موضوعات مربوط به دریای خزر، جنگل ها و مباحث مربوط به گردشگری مطرح و پیگیری می شود.
/دیارمیرزا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 + نوزده =