سخنگوی علوم پزشکی گیلان: بیش از ۹۱ درصد مردم گیلان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

0 12

«فردین مهرابیان» امروز(چهارشنبه، ۳  آذر) در جلسه ستاد کرونا آستارا که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت:۹۱.۰۱ درصد مردم گیلان واکسن نوبت اول و ۷۷ درصد مردم این استان واکسن نوبت دوم را دریافت کرد‌ه‌اند.

 

عصر کاسپین/ معاون فرهنگی و دانشجویی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: به ۳۷ هزار و ۷۳۸ نفر از جمعیت بالای ۶۰ سال گیلان نیز دز سوم واکسن تزریق شده است.

 

وی با بیان‌اینکه بندر آستارا جزو شهرستان‌هایی است که کمترین آمار واکسیناسیون را دارد، تصریح‌کرد: گیلان رتبه اول از نظر دریافت واکسن در نوبت‌های اول و دوم در سطح کشور را دارد.

 

مهرابیان با اشاره به اینکه توسعه مراکز و پایگاه‌ها را در زمینه واکسیناسیون شاهد هستیم، گفت: در این راستا مشارکت مردم، بسیج، هلال احمر و طلاب قابل قدردانی است.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود:همکاری‌های درون بخشی و برون بخشی و همچنین فعالیت رسانه‌ها باعث موفقیت گیلان در این حوزه شده است.

 

مهرابیان، مشارکت بهورزان در امر واکسیناسیون کرونا را ضروری دانست و خاطرنشان‌کرد: ۴۲۵ پایگاه واکسیناسیون در سطح استان گیلان فعال است و مشارکت همه دستگاه‌ها از جمله فرمانداری، سپاه و بسیج در این راستا باید بیشتر باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × پنج =