نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش و فناوری در گیلان گشایش یافت

0 15

نمایشگاه مجازی هفته پژوهش “دستاوردهای پژوهش ، فناوری ًًو فن بازار استان گیلان عصر امروز یکشنبه با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان در دهکده فناوری و نوآوری فشتام در رشت گشایش یافت.

عصر کاسپین/ بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گیلان با توجه به شرایط بیماری کووید ١٩ به صورت مجازی گشایش یافت.

رییس پارک علم و فناوری استان گیلان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان در ٣٨ غرفه به نمایش گذاشته شده است.

علی باستی افزود: هشت غرفه مربوط به استارتاپ ها، سه غرفه صنعتی از شرکت های صنعتی و ٢٧ غرفه مربوط به دستاوردهای سازمان های دولتی است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ٢١٠ طرح برای علاقمندان به نمایش گذاشته شده است، اظهار داشت: ۴۰ ساعت کارگاه آموزی به صورت حضوری با تعداد محدود و مجازی در حوزه های مختلف از جمله کسب و کار، تجاری سازی و بسته بندی برگزار می شود.

با توجه به مصوبه ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری استان و با توجه به شرایط کرونا همانند سال گذشته نمایشگاه امسال به صورت مجازی است که علاقمندان می‌توانند از طریق تارنمای https://gil-expo.ir/  از این نمایشگاه بازدید کنند.

رونمایی از پنج طرح فناورانه گیلان

در مراسم افتتاح نمایشگاه مجازی هفته پژوهش و فناوری استان گیلان از پنج محصول فناورانه پارک علم و فناوری گیلان همزمان با هفته پژوهش رونمایی شد.

طراحی سامانه های ” موتور توربوجت TJ-HP۱” ؛ طراحی سامانه ” مرکز کنترل خانه هوشمند” ؛ طراحی  و تولید” ریشه کش دندان”  و ساخت خودروهای برقی “اتوسیکلت های برقی” و طراحی و ساخت بازی موبایلی با نام حریم ، با الهام از انتقام سردار شهید سلیمانی در بستر IOS و  Android پنج محصول فناورانه شرکت‌های فناور و دانش بنیان استان گیلان حاصل تلاش فناوران و پژوهشگران استان است که امروز رونمایی شده است.

نمایشگاه مجازی هفته پژوهش استان گیلان تا ۱۸ آذرماه جاری ادامه دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده + 8 =