۱۳۰۰ متر شبکه با کابل خودنگهدار در شهرستان مرزی آستارا احداث شد

0 31

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از احداث ۱۳۰۰متر شبکه با کابل خودنگهدار در حوزه شهری شهرستان مرزی آستارا با اعتباری معادل۲۵۰ میلیون تومان خبر داد.

عصر کاسپین/ هنرمند خاطر نشان کرد : به منظور ارتقاء سطح خدمت رسانی،کاهش میزان استفاده از برق غیر مجاز و همچنین افزایش پایداری شبکه های توزیع برق به ویژه در بحران های احتمالی در استان گیلان طرح جهادی تبدیل شبکه های فرسوده به کابل خودنگهدار با سرعت و جدیت در حال اجرا و بهره برداری می باشد.

وی افزود: در سال گذشته قریب به ۱۱۰۰۰ متر شبکه با کابل خودنگهدار در مناطق شهری و روستایی شهرستان آستارا با اعتباری معادل ۲۱۰۰۰ میلیون ریال احداث شد و از ابتدای سال ۱۴۰۰ نیز تا کنون بیش از ۱۰ کیلومتر دیگر شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار با اعتباری بیش از ۴۷ میلیارد ریال جایگزین شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با اشاره به نقش مهم و قابل ملاحظه ی اجرای طرح کابل خودنگهدار در کاهش انرژی توزیع نشده تاکید کرد: پروژه احداث ۱۳۰۰متر کابل خودنگهدار در شهرستان مرزی آستارا ، با اعتباری قریب به ۲۵۰۰ میلیون ریال و به همت و تلاش ۴ اکیپ اجرایی مورد بهره برداری قرار گرفته است .

گفتنی است در آئین افتتاح این پروژه مهندس بهزاد محمودی سرپرست امور توزیع برق شهرستان آستارا بهمراه تنی چند از مسئولین محلی حضور داشتند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 − یک =