نشست مشترک جانشین فرمانده سپاه گیلان با مدیران درمان و بیمه ای تامین اجتماعی استان

0 16

نشست مشترک جانشین فرماندهی سپاه گیلان در ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه با دکتر ابراهیمی مدیردرمان و دکترحسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان به منظور هم اندیشی و تعامل در ایجاد فضای همکاری برای ارائه خدمت به اقشار مردم و بیمه شدگان به ویژه در شرایط سخت در محل مدیریت درمان استان تشکیل شد.

عصر کاسپین/ در این نشست حسن حبیبی جانشین فرمانده سپاه گیلان در ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه با بیان اینکه سپاه از همان روزهای آغازین شکل گیری ویروس کرونا در کشور حضور پررنگ و موثری برای حمایت با مدافعان سلامت و کادر درمانی داشت اظهار داشت سپاه نهادی است که در کنار حفاظت از تمامیت ارضی و صیانت از جمهوری اسلامی در بحرانها و حوادث همراه و یاور مردم است.
در ادامه این نشست مدیر درمان استان ضمن قدر دانی از همراهی سپاه گیلان درروزهای آغازین شیوع بیماری  کرونا اظهار داشت نیروهای سپاه و بسیج با حضور در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) در کنار کادر درمانی بیمارستان توانستند با ارائه خدمات شایسته به بیماران نیازمند صحنه های بدیع و ماندگاری از ایثار را خلق نمایند.
دکتر ابراهیمی در ادامه اظهار داشت مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان آمادگی دارد تا برای مقابله با بحرانهای پیش رو با همکاری نهاد های دیگر به ویژه سپاه پاسداران استان خدمات مورد نیاز مردم را ارائه نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.