سید علی آقازاده : خبرنگاران در صف اول جبهه فرهنگی کشور هستند

0 16

نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی افزود: عمده مشکلات خبرنگاران پشتیبانی است که باید از ظرفیت های منطقه ای ،‌ محلی و کشوری استفاده کرد.

عصر کاسپین/ آقازاده عنوان کرد؛ شایسته است تا حضور خبرنگاران در سازمانها به عنوان کارشناسان اثرگذار در حوزه فعالیت فرهنگی باید به رسمیت شناخته شود.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توجه دولت آقای رئیسی در مسایل فرهنگی گفت: خبرنگاران می توانند مشاور مدیران استان باشند.
وی کاهش آمار ازدواج ، افزایش طلاق و فقر و فساد اقتصادی را ناشی از بی توجهی به طرفیت های فرهنگی استان دانست و گفت : معیشت با آسیب های اجتماعی یک رابطه مستقیم دارد. و متاسفانه بواسطه بی توجهی به فرهنگ سازان ارزشی شاهد خیانت در حوزه های فرهنگی هستیم.
آقازاده قلم خبرنگاران را بهترین اسلحه برای بیان مسائل و مشکلات جامعه دانست و گفت: ما نباید مسائل را به جلسات ختم کرد نظارت باید یک کار مستمر باشد. من به عنوان نماینده در کنار بسیج رسانه در ساماندهی مسائل و دغدغه های استان هستم.
تشکیل سمن های رسانه ای یکی از راههای برون رفت از وضعیت اقتصادی جامعه رسانه ای

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان این سازمان را یک مجموعه نوپا دانست و گفت: با گذشت ۸ سال از تشکیل بسیج رسانه اقدامات بسیار خوبی در زمینه های گوناگون انجام شده است.
سرهنگ پارسابا تاکید براینکه بیش از ۷۰ درصد رسانه های استان عضو سازمان بسبج رسانه هستند، تصریح کرد: بحث آموزش خبرنگاری از الویت های بسبج رسانه است همچنین در بحث بصیریت افزایی و روشنگری وبینارهای مختلفی داشتیم
وی در ادامه مطالبه گری را از دیگر اقدامات بسیج رسانه عنوان کرد: یکی از راههای برون رفت از وضعیت اقتصادی جامعه رسانه ای تشکیل سمن های رسانه ای است که با استفاده از ظرفیت نمایندگان استان میتوان به تشکیل این سمن ها همت گماشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + سه =