پایش مداوم کیفیت پخت نان در سطح شهرستان/ پاسخ به انتظارات مردم با حضور میدانی مدیران

0 13

فرماندار رشت با اشاره به این مطلب که انواع نان پای ثابت همیشگی سفره ایرانی بوده و به صورت روزانه مصرف می شود، اظهار داشت: با افزایش نظارت ها و استمرار رویکرد تشویقی و تنبیهی، کیفیت پخت نان مورد پایش مداوم قرار خواهد داشت.

عصر کاسپین/ دکتر امام پناهی در جریان بازدید سرزده صبح امروز (سه‌شنبه) از چندین واحد خبازی سطح شهر رشت که با حضور برخی مدیران ادارات کل و شهرستانی در قالب گشت مشترک صورت پذیرفت، از نزدیک شاخص های عملکردی نانوایان در ارائه نان مطلوب به مردم را بررسی و ضمن صدور دستورات مقتضی در تشویق و تنبیه واحدهای خبازی منتخب و متخلف، اظهار داشت: در فرآیند پخت و ارائه نان، مشتری مداری و کسب رضایت مشتری باید مدنظر واحدهای نانوایی قرار گیرد.

 فرماندار رشت با اشاره به حضور تاریخی، همیشگی و روزانه نان به عنوان قوت غالب در سفره ایرانیان، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پخت صحیح و ارائه نان با کیفیت نقش مهمی در کاهش ضایعات و حفظ سلامت مردم دارد، رعایت الزامات بهداشتی و ارتقاء کیفیت نان تولیدی مورد پایش و مراقبت دستگاه های متولی خواهد بود.

 وی با بیان اینکه مرحله تهیه خمیر و پخت نان تاثیر مهمی در کیفیت نان تولیدی دارد، بر نقش مهم نیروی انسانی متخصص و دارای وجدان کاری در بالا بردن کیفیت نان تاکید کرد.

 نماینده عالی دولت در مرکز استان ضمن این بازدید در گفت و گوی از نزدیک با مراجعه کنندگان به واحدهای خبازی، پخت به موقع، رعایت ساعات کاری، بهبود کیفیت و رعایت وزن تعیین شده چانه ها برای انواع نان را از خواسته‌های مردم برشمرد و اظهار داشت: پاسخگویی به انتظارات مردم، با حضور میدانی مدیران و عوامل دست‌اندرکار و استمرار نظارت‌ها بر واحدهای صنفی میسر خواهد بود.

 وی تاکید کرد هرگونه غفلت از نظارت ها بر الزامات بهداشتی و کیفی انواع نان تولیدی، موجب تحمیل ضررهای مالی بر اقتصاد کشور و بروز آسیب در سلامتی مردم خواهد شد.

امام پناهی با تاکید بر اینکه تعهد و تلاش واحد های منتخب خبازی در کسب رضایت مردم و ارتقاء کیفیت نان باید مد نظر و مورد تقدیر قرار گرفته و نظارت بر عملکرد نانوایان ادامه‌دار باشد، ادامه داد: از مجموع واحدهای خبازی بازدید شده در طی سه ماهه اخیر، نسبت به صدور اخطار مرحله دوم و کسر ۳۰ درصدی سهمیه آرد برای ۲۴ واحد نانوایی متخلف در سطح شهرستان اقدام و ۶۳ واحد خبازی منتخب که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و دقت در وزن چانه و کیفیت نان موجبات رضایتمندی مشتریان را فراهم آورده بودند با افزایش ۱۰ درصدی فوق العاده ویژه آرد به مدت یکماه مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده + 7 =