آقازاده:  امروز آنچه جامعه اسلامی را رنج می‌دهد فقدان مدیریت انقلابی و برنامه ریزی‌های موثر و عدم اجرای صحیح آن است

0 12

با حضور سردار آقازاده رییس ستادهای مردمی انتخاباتی آیت ا… رییس در استان گیلان؛ نشست هم اندیشی رئیس و جمعی از اعضای ستاد مردمی آیت ا… رییسی در فومن برگزار شد.

عصر کاسپین/ در این جلسه جمعی از اعضای ستادهای مردمی آیت الله رییسی در انتخابات ریاست جمهوری به بیان مشکلات و دغدغه های مردم پرداخته و نکته نظرات خود را برای توسعه و پیشرفت استان و شهرستان بیان داشتند.

سید علی آقازاده در ادامه این جلسه با بیان اینکه، امروز آنچه جامعه اسلامی را رنج می‌دهد فقدان مدیریت انقلابی و برنامه ریزی‌های موثر و عدم اجرای صحیح آن است، گفت: آنچه که باعث کم رنگ شدن نقش برنامه و برنامه ریزی در توسعه متوازن و متعادل کشور می‌شود عدم توجه به اصالت برنامه و نگاه سلیقه‌ای و دست اندازی به اعتبارات و پشتیبانی برنامه‌ها و در نتیجه سوء مدیریت به شمار می رود.

در ادامه حمید پیر قدیمی در این جلسه با بیان اینکه، انحصارطلبی‌ها آمار بیکاری را بالا می‌برد و سبب کوچک شدن سفره‌های مردم می‌شود، اظهار کرد: رفع مشکلات امروز کشور با تکیه بر توان داخل و بهره گیری درست از ظرفیت ها می تواند مشکلات را یکی پس از دیگری مرتفع کند.

رییس ستاد مردمی انتخاباتی آیت ا… رییسی در فومن با تاکید بر اینکه، دشمنان با بسیج امکانات رسانه‌ای خود در تلاش هستند از طریق شایعه‌سازی و ایجاد یأس‌آفرینی بین مردم و دولت مانع ایجاد کنند،

پیرقدیمی با بیان اینکه جریان انقلابی مقتدرانه در صحنه حضور دارد و یار و یاور مسوولین نظام است، گفت: همه موظف هستیم برای دولت حزب‌اللهی و انقلابی تلاش کنیم و به نظرم این مهم را در عمل اثبات نیز کرده ایم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار − سه =