مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی استان با بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال به مدرن ترین تجهیزات پزشکی مجهز شدند.

0 24

مدیردرمان تامین اجتماعی استان گیلان در نشست با روسای کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستانهای استان و اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمربگیران تامین اجتماعی گفت هدف درمان تامین اجتماعی ارائه بهترین خدمات درمانی به بیمه شدگان به ویژه به مستمری بگیران و بازنشستگان تامین است . ایشان اظهار داشت تلاش مضاعف خواهیم نمود تا تغییرات مثبت برای بیمه شدگان و بازنشستگان ملموس باشد.

عصر کاسپین/ دکتر حسین ابراهیمی خطاب به روسای کانون های بازنشستگی شهرستانهای استان گفت : کانون بازنشستگان به عنوان بازوان اصلی سازمان نقش مهمی در ارتقای عملکرد مدیریت درمان برای رسیدن به هدف مطلوب که ارائه خدمات درمانی با کیفیت است دارد. به همین منظور انتظار داریم تا با پشتیبانی و همراهی اعضای کانون ها بهترین خدمات را به بیمه شدگان ارائه دهیم .مدیر درمان تامین اجتماعی در راستای تجهیز مراکز درمانی، به خرید بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال تجهیزات مدرن پزشکی اشاره نمود و افزود راه اندازی بخش مولکولی آزمایشگاه پلی کلینیک شماره یک رشت، با قابلیت انجام آزمایش PCR ، تجهیز پلی کلینیک تخصصی شماره یک رشت ، پلی کلینیک انزلی و اورژانس بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت به دستگاه پیشرفته سونو اکو کاردیوگرافی برای اکو قلبی عروقی بزرگسالان ، اطفال و نوزادان و … از جمله این تجهیزات هستند.
در ادامه جلسه مدیر درمان تامین اجتماعی استان گزارش مبسوطی از تلاش های انجام شده در کلیه مراکز درمان  تامین اجتماعی استان ارائه نمود وافزود: ساخت درمانگاه در شهرهای صومعه سرا ، توتکابن، رضوانشهر ، خمام از اهداف مهم توسعه ای  مدیریت درمان است. همچنین ارتقای بیمارستان حضرت رسول رشت از ۲۰۰ تخت به ۳۰۰ تخت و ساخت درمانگاه های تخصصی در محوطه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) و اجرای طرح هتلینگ در بخش های باقی مانده بیمارستان و بروز رسانی وتعمیر بخش ها و تاسیسات بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) از برنامه های مدیریت درمان  استان است.
در آغاز جلسه بافکار رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان به ضرورت اهمیت ساخت درمانگاه برای شهرهای فاقد مراکز ملکی اشاره نمود و گفت بیمه شدگان شهرهای صومعه سرا ، منجیل ، رضوانشهر ، توتکابن و خمام منتظر ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهر خودشان هستند . ایشان فعالیتهای انجام شده در بخش درمان تامین اجتماعی استان برای ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیمه شدگان ومستمری بگیران را ستود و گفت بخش بزرگی از هزینه های زندگی بازنشستگان مربوط به درمان است که هرمیزان سازمان بتواند با توسعه خدمات درمانی مشکلات درمانی مستمری بگیران را کاهش دهد در سطح معیشت آنان موثر خواهدبود.  
در ادامه این جلسه روسای کانون های بازنشستگی تامین اجتماعی شهرستانهای استان خواسته ها و مشکلات بیمه شدگان شهر های خود را بیان نمودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 − یک =