تفاهم‌نامه راه‌اندازی مرکز خلاقیت و نوآوری‌های نوین شهری شهرداری رشت امضا شد

0 17

تفاهم‌نامه همکاری مشترک شهرداری رشت و پارک علم و فناوری گیلان برای راه‌اندازی مرکز خلاقیت و نوآوری‌های نوین شهری امضاء شد. این تفاهم‌نامه با حضور شهردار رشت، اعضای شورا، رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان، معاونین و مدیران شهرداری رشت در محل شهرداری رشت، منعقد شد.

عصر کاسپین/ در راستای توسعه زیست بوم نوآوری و به منظور راه‌اندازی مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری رشت و با هدف توسعه همکاری‌های علمی و فناوری و ارتباط سازمان یافته بین پارک علم و فناوری گیلان و شهرداری رشت و برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های هر یک از این دو سازمان این تفاهم نامه به امضاء رسید.

از موضوعات این تفاهم‌نامه که با حضور اعضای شوری شهر رشت و شهردار رشت به امضاء رسید همکاری مشترک علمی، پژوهشی و تحقیقاتی شهرداری و پارک در راه‌اندازی مرکز خلاقیت و نوآوری‌های نوین شهری با استفاده از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های موجود به منظور توسعه و انتقال فناوری و نهادینه‌سازی و توسعه کسب و کارهای دانش بنیان مورد نیار شهر رشت بوده است.

از اهداف این تفاهم‌نامه می‌توان به تبادل دانش و تجربیات بخش تحقیق و اجرای در حوزه شهری، شهرسازی و پسماند و همچنین کاربردی نمودن پژوهش‌ها و تجاری‌سازی آن و بکارگیری استارتاپ‌ها در حوزه مدیریت شهری، برای تحقق شهر هوشمند را می‌توان نام برد.

لازم به ذکر است پس از امضای تفاهم‌نامه مشترک بین شهرداری رشت و پارک علم و فناوری گیلان برای راه‌اندازی مرکز خلاقیت و نوآوری‌های نوین شهری از محل تاسیس آن بازدید به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + بیست =