رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:دفاع مقدس، تصویری گویا از حاکمیت ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی ملت ایران در تمام عرصه‌ها است

0 10

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس، تصویری گویا از حاکمیت ارزش‌های متعالی و انقلابی ملت ایران در تمام عرصه‌ها است.

عصر کاسپین/ در متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است؛

 

هفته دفاع مقدس یکی از برجسته‌ترین حماسه‌های ملت مقتدر ایران در حفاظت از کیان و ارزش‌های ایران اسلامی و یادآور ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و فداکارهای مخلصانه و مجاهدانه زنان و مردان ایران اسلامی است.

 

ملت مؤمن و ولایتمدار ایران بزرگ با مقاومت، ایستادگی و جان‌فشانی بی‌نظیر خود در طول هشت سال دفاع مقدس با فرماندهی و راهبری حضرت امام خمینی (رض)، ابهت  قدرت های جنگ طلب را در هم شکست.

 

ملت شریف ایران در طول دوران طلایی دفاع مقدس با اتحاد و همبستگی، ولایتمداری و استکبارستیزی ، معادلات از پیش تعیین‌شده استکبار جهانی را در هم شکست و اکنون تصویری گویا از حاکمیت ارزش‌های متعالی و انقلابی ملت ایران در تمام عرصه‌ها است.

 

این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس که یادآور شجاعت و ایثارگری رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی است، توفیق روزافزون را از خداوند منان برای همگان خواستارم.

 

دکتر ارسلان سالاری 

رئیس دانشگاه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 13 =