سارقان غیربومی منازل رشت در دام پلیس آگاهی / کشف ۱۵ فقره پرونده سرقت!

1 38

سرهنگ علیرضا حدادی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری سارقان غیربومی و کشف ۱۵ فقره پرونده سرقت منزل در شهرستان رشت خبر داد و افزود: سارقان ۳۷ و ۴۲ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

عصر کاسپین/ رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری سارقان غیربومی و کشف ۱۵ فقره پرونده سرقت منزل در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ علیرضا حدادی اصلی‌ترین مولفه‌ای که امنیت اجتماعی جامعه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، سرقت عنوان کرد و اظهار داشت: پیشگیری از وقوع سرقت، برخورد قاطع با سارقان و تشدید اقدامات پیشگیرانه، مهمترین اولویت مجموعه انتظامی است.

وی در ادامه با اشاره به ارجاع چند فقره پرونده سریالی سرقت از منزل در شهرستان رشت به پلیس آگاهی طی هفته‌های اخیر، گفت: بلافاصله رسیدگی به موضوع با اخذ اظهارات شاکیان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان بیان داشت: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پس از بررسی‌های علمی و تخصصی و جمع‌آوری آثار بجا مانده در صحنه‌های جرم، هویت ۲ سارق تحت تعقیب این پرونده‌ها را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه بلافاصله برنامه‌ریزی لازم برای دستگیری سارقان صورت گرفت، اضافه کرد: با هماهنگی قضائی سارقان با استفاده از شگردهای فنی و پلیسی در یک عملیات غافلگیرانه در شهرستان رشت دستگیر شدند.

سرهنگ حدادی از اعتراف این افراد به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت از منازل شهرستان رشت خبر داد و افزود: سارقان ۳۷ و ۴۲ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

وی در پایان نقش مردم در پیشگیری از وقوع سرقت را بسیار مهم قلمداد کرد و اذعان داشت: در این زمینه توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس می‌تواند از وقوع بسیاری از سرقت‌ها جلوگیری کند.

1 نظر
  1. قفل ضد دیلم می گوید

    اگر اطمینان دارید که غیر از درب ورودی هیچ‌ راه دیگری برای ورود سارقین به منزل و محل کار شما وجود نداره کافیه یک‌ قفل ضد دیلم ‌روی درب نصب کنید که تماااام روشهای ورود سارقین از طریق باز کردن، هک، توپی زنی و دیلم ‌زنی قفل درب را غیر ممکن میکنه و حتی ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت داره ولی چون هیچ درب، حفاظ، قفل، گاوصندوق، دوربین و دزدگیری ضد سرقت نیست و نمیتونه ورود سارقین را غیر ممکن یا حتی سخت کنه و متاسفانه با توجه باینکه فروشندگان هم ‌بدون توجه به عواقبی که به دلیل دروغ گویی آنها در مورد ضد سرقت بودن کالاهاشون ‌برای زن و بچه های مردم پیش میاد هر عنوان دروغینی را به سیستمها و تجهیزاتشون نسبت میدهند مثل ضد سرقت، حفاظتی، امنیتی، ضد برش، ضد اسید و بسیار موارد دبکه، باید از فروشنده معتبری خرید کنید که به شما برای اون درب، حفاظ، قفل، گاوصندوق، دوربین و دزدگیر ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت ارائه نماید وگرنه جان و مال و ناموس خانواده را به دست باد سپردید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش − دو =