با دسترسی فرمانداری به سامانه نانینو، نظارت بر چرخه تولید نان بهبود می‌یابد/ صدور و تمدید۳۵۰ پروانه برای نانوایی های فعال، از ابتدای سال جاری

فرماندار رشت با تاکید بر ضرورت شفافیت و قابل رصد بودن عملکرد واحدهای نانوایی، اظهار داشت: با آغاز دسترسی فرمانداری‌ها به سامانه نانینو، نظارت بر چرخه تامین آرد و تولید نان واحدهای نانوایی بهبود می یابد.

عصر کاسپین/ حمیدرضا امام پناهی در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان، با اشاره به لزوم اجرای مدیریت هوشمند و ثبت یکپارچه اطلاعات در حوزه آرد و نان، گفت: تشدید نظارت‌ها بر فعالیت واحدهای نانوایی و افزایش کیفیت نان، علاوه بر کمک به اقتصاد کشور، موجبات رضایتمندی مردم به عنوان یکی از اولویت های مهم دولت سیزدهم را فراهم خواهد آورد.

فرماندار رشت با بیان این مطلب که با راه‌اندازی سامانه نانینو زیرساخت‌ لازم برای نظارت بهتر بر چرخه توزیع آرد تا پخت نان مهیا گردیده، گفت: جلوگیری از تعطیلی های خودسرانه، پایش ساعات کار، بررسی تراکنش های واحدهای نانوایی در بازه‌های زمانی مختلف، میانگین آرد مصرفی روزانه و نهایتا سهولت تحلیل فعالیت کاری نانوایی ها؛ از جمله مزایای سامانه نانینو می باشد.

وی افزود: بر این اساس، با رصد کارنامه کاری واحدهای نانوایی، نسبت به اختصاص سهمیه آرد به واحدهای خبازی واجد شرایط، تصمیم گیری خواهد شد.

امام پناهی با اشاره به عادلانه سازی سهمیه سرانه آرد شهرستان بر اساس اطلاعات به دست آمده از این سامانه، اظهار داشت: با استفاده از این فرصت، موارد و منافذ امکان بروز تخلف شناسایی و مقدار نان مورد نیاز شهروندان در فصول مختلف سال و همچنین ایام تعطیل و گردشگر پذیر، به دست خواهد آمد.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به صدور ۳۵۰ پروانه فعالیت برای واحدهای نانوایی دارای مجوز منقضی و همچنین واحدهای فعال فاقد پروانه قانونی، از ابتدای سال جاری تاکنون؛ خاطرنشان کرد: در راستای پاسخ به عزم جدی دولت در رفع مشکلات مردم بخصوص در مناطق محروم و دستور ویژه استاندار محترم در این خصوص، تلاش خواهد شد تا با هم افزایی و همکاری متولیان امر، نسبت به رفع مشکلات موجود، اقدامات موثری صورت پذیرد.

خبرهای تازه
نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.