نشست هم اندیشی به منظور بررسی وضعیت آب، برق و گاز

0 9

طی نشستی با حضور محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان، مازیار علیپور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گیلان وضعیت مصرف آب، برق و گاز مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

عصر کاسپین/ در ابتدای این نشست مهدیزاده اظهار داشت: گذر موفق از پیک تابستان ۱۴۰۱ منوط به تلاش، همدلی و همگرایی تمامی مشترکین در کل استان بوده است و امیدواریم با توجه به تجربه این وفاق ارزشمند بتوانیم در حل مشکلات صنعت برق گیلان و جلب رضایت مردم، موفق و سربلند باشیم و زمستان پیش رو با کمترین مشکل سپری کنیم.

وی افزود :

 سیاست های مدیریت مصرف و پیکسایی باید بصورت مداوم و با جدیت در سطح شرکت پیگیری شود تا با کمترین مشکل زمستان و فصل سرد پیش رو را پشت سر بگذاریم.

مهدیزاده گفت: هموطنان با اقداماتی ساده مانند خاموش کردن لامپ‌های اضافی در منازل و ادارات و کاهش جزیی شعله بخاری و یا کاستن یک درجه دمای محیط، می‌توانند تا ۱۰ درصد مصرف گاز کشور را کاهش دهند که در این صورت با همکاری مردم مشکلی در تامین گاز و برق کشور در روزهای سرد سال به وجود نخواهد آمد. 

همچنین در این نشست عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان، مازیار علیپور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گیلان هریک به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون وضعیت گاز و آب استان پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − 4 =