ربوده شدن همسر یک مرد فراری توسط یک زوج / فرار زن جوان با خودروی آدم‌ رباها

0 16

زن جوانی مقابل یکی از کلانتری‌های شمال تهران توقف کرد و سراسیمه وارد آنجا شد. او به افسر نگهبان گفت: زوج جوانی مرا ربوده بودند اما من موفق شدم با خودروی آنها فرار کنم. زوج جوانی که به اتهام گروگان گرفتن یک زن دستگیر شده بودند در بازجویی‌ها مدعی شدند طراح گروگان‌گیری خود این زن بوده است.

عصر کاسپین/ چند روز قبل زن جوانی سوار بر یک خودروی پژو ۲۰۷ مقابل یکی از کلانتری‌های شمال تهران توقف کرد و سراسیمه وارد آنجا شد. او به افسر نگهبان گفت: زوج جوانی مرا ربوده بودند اما من موفق شدم با خودروی آنها فرار کنم.

زن جوان در ادامه گفت: از همسرم مدتی است که جدا شده‌ام و به تنهایی زندگی می‌کنم. امروز زنگ خانه را زدند و گفتند غذای نذری آورده‌اند. وقتی در را باز کردم زوج جوانی که پشت در بودند ناگهان به زور وارد شدند و در یک لحظه دستمالی روی دهانم گذاشته و مرا بی‌هوش کردند ساعتی بعد وقتی به هوش آمدم دست و پایم بسته بود. زن و مرد ناشناس به من گفتند همسر سابقم ۱۲ هزار دوج کوین آنها را برداشته و به ترکیه فرار کرده است اما وقتی برای گرفتن طلبشان به ترکیه رفته و شوهر سابقم را پیدا کرده‌اند او مدعی شده تمام اموالش را من به عنوان مهریه تصاحب کرده‌ام. حالا هم آنها به سراغ من آمده‌اند تا طلبشان را بگیرند. اما من به آنها گفتم که حتی یک ریال هم مهریه و هیچ پولی از شوهر سابقم نگرفته‌ام.

زن جوان ادامه داد: زن و مرد ناشناس با شنیدن این حرف‌ها به زور از من عکس و فیلم مستهجن گرفتند و برای شوهر سابقم فرستادند و تهدید کردند که مرا گروگان‌ گرفته‌اند و در ازای پرداخت طلبشان مرا آزاد خواهند کرد. اما شوهر سابقم بدون هیچ عکس‌العملی به آنها گفت پولی ندارد که بپردازد و هر چقدر که می خواهند مرا پیش خودشان نگه دارند. من هم وقتی وضعیت را این گونه دیدم در فرصتی مناسب با خودروی آنها فرار کردم و خودم را به اولین کلانتری رساندم.

با اعلام موضوع به بازپرس امیرحسین مردانی دستور تحقیقات در این باره صادر شد و کارآگاهان از روی مدارک و پلاک خودروی ۲۰۷ هویت مالک را شناسایی و ساعاتی بعد زوج جوان را بازداشت کردند.

اما آنها در تحقیقات منکر ادعای گروگانگیری شدند و گفتند: ما از شوهر سابق این خانم پول می‌خواستیم اما او به ما گفت پول‌هایش را به عنوان مهریه به همسرش داده است وقتی به سراغ این زن رفتیم او منکر شد اما گروگانگیری را خودش مطرح کرد و گفت چندین عکس و فیلم از او بگیریم و برای همسر سابقش ارسال کنیم تا در ازای آزادی او پول بدهد. اما مرد جوان پولی نداد و وقتی می‌خواستیم از خانه بیرون بیاییم او سوار بر خودروی ما فرار کرد.

با توجه به اظهارات متناقض زن جوان و این زوج به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران، زوج جوان بازداشت شده و تحقیقات در رابطه با بررسی ادعایشان ادامه دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + چهارده =