رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان :صنعت رسانه‌ای دنیا در خدمت صهیونیسم است

0 14

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه صنعت رسانه‌ای دنیا در خدمت صهیونیسم جهانی است، گفت: رسانه‌های تحت سیطره صهیونیست‌ها افکار عمومی جهان را جهت دهی و مدیریت می‌کنند.

عصرکاسپین/مهدی پارسا در نشست مجازی «رسانه و چشم انداز مسئله فلسطین»، اظهار کرد: سایه شوم صهیونیسم جهانی و خوی شیطان صفتانه و جنگ طلبانه آنها سال هاست که بر سر فلسطین و ملت‌های آزادی خواه گسترانیده شده است.

فلسطین و قدس شریف خط قرمز جمهوری اسلامی است

وی با بیان اینکه فلسطین و قدس شریف خط قرمز جمهوری اسلامی است، افزود: دفاع از آرمان فلسطین بر پایه اصل اخوت انسانی، غیرت دینی و اسلامی، منافع دینی، ملی و منطقه‌ای استوار است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان، دفاع از دین اسلام را بسیار مهم و تکلیف مند برشمرد و بیان کرد: شبکه صهیونیسم جهانی با پرچم داری از دین یهود حکومت غیر دینی را بسط و گسترش داده است.

وی با بیان اینکه انتشارات از کشورهای مسلمان جهان در حمایت از فلسطین بسیار بالا است، افزود: هم صدایی و حمایت قاطع همه مسلمانان جهان از فلسطین به نابودی اسرائیل می‌انجامد.

این کارشناس خبر و رسانه با بیان اینکه صدای فلسطین در دنیا شنیده نشده است، گفت: امپراطوری رسانه‌ای دنیا توسط صهیونیست‌ها اداره می‌شود و این تسلط رسانه‌ای اجازه شنیده شدن صدای مردم بی گناه فلسطین را نداده است.

نگاه آرمان گرایانه مردم فلسطین در سکوت خبری دنیا گم شده است

پارسا با بیان اینکه صنعت رسانه‌ای دنیا در خدمت صهیونیسم جهانی است، تصریح کرد: رسانه‌های تحت سیطره صهیونیست‌ها افکار عمومی جهان را جهت دهی و مدیریت می‌کنند و این مدیریت جهانی رسانه‌ای سبب شده تا صدای مظلوم فلسطین در نطفه خفه شود.

وی با اشاره به سانسور خبری مشکلات، دردها و رنج‌های مردم فلسطین، افزود: نگاه آرمان گرایانه مردم فلسطین در سکوت خبری و رسانه‌ای دنیا گم شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه ۶ غول رسانه‌ای دنیا در راستای اهداف رژیم اشغالگر قدس حرکت می‌کنند، گفت: آمریکا به عنوان اولین کشور پذیرنده رژیم صهیونیستی و موجودیت اسرائیل، تمام قد از موانع این رژیم غاصب و کودک کش حمایت می‌کند.

پارسا با بیان اینکه پشت پرده تمامی رسانه‌های امریکایی صهیونیست‌ها قرار دارند، اضافه کرد: غول رسانه‌های آمریکا در راستای ترویج آرمان پوچ و توخالی صهیونیسم جهانی حرکت می‌کند.

توافق اخیر بین ایران و عربستان شوک بزرگی به اسرائیل وارد کرد

وی با اشاره به جنایت‌های بی رحمانه و ضد حقوق بشری صهیونیسم در منطقه خاورمیانه، افزود: قدرت رسانه‌ای دنیا اجازه انتشار جنایت‌های اسرائیل در منطقه را به هیچ رسانه‌ای نمی‌دهد و اگر رسانه‌ای هم به این جنایات بپردازد تحت فشار سیاسی و امنیتی شدید قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه توافق اخیر بین ایران و عربستان شوک بزرگی به اسرائیل وارد کرد، گفت: صهیونیست‌ها دنبال تشکیل جبهه‌ای واحد در منطقه علیه ایران اسلامی بودند که با توافقات اخیر در منطقه تمام رشته‌های بافته شده این رژیم کودک کش، پنبه شد.

پارسا با بیان اینکه محور مقاومت در شرایط ایده آل قرار دارد، اضافه کرد: محور مقاومت در حمایت از مواضع و آرمان فلسطین، مقتدر و موفق است. وی با اشاره به اوضاع روبه زوال اسرائیل در منطقه و جهان، افزود: تنش‌های داخلی، مشکلات و چالش‌های پیش روی صهیونیست نشان دهنده نابودی این رژیم است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + 12 =