مستمری بگیران نمونه تامین اجتماعی شناسایی و تجلیل خواهند شد

0 5

سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان و در ادامه رویکرد دو دهه اخیر ، به عنوان یک اقدام فرهنگی اجتماعی در سال ۱۴۰۲ نیز از مستمری بگیران نمونه بر اساس شاخص های تدوین شده تجلیل خواهد نمود .

عصر کاسپین/ این سازمان به روال سالهای گذشته و در ادامه رویکردهای فرهنگی اجتماعی و با هدف پاسداشت جایگاه و منزلت پیشکسوتان و به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان ، در سال ۱۴۰۲ نیز از چهره های نمونه جامعه مستمری بگیران بر اساس مولفه های تدوین شده تجلیل خواهد نمود .

این اقدام با الهام از توصیه‌های بزرگان دین مبین اسلام و همسو با راهبردهای کلان سازمان تامین اجتماعی به ویژه با هدف حفظ شأن و کرامت این عزیزان در تمام ابعاد مادی، معنوی، اجتماعی، و برای سه گروه ،  بازنشستگان ، این گنجینه‌های ماندگار حکمت، تجربه و خردورزی که چرخ‌های توسعه ، پیشرفت و آبادانی کشور عزیزمان ایران را در چند دهه تلاش،با کوشش بی‌وقفه به گردش درآورده‌اند و همچنین ازکارافتادگان‌کلی به مثابه افرادی شجاع که در عرصه کار و تولید، سلامت جسمانی خود را از دست داده‌اند و همسران بازمانده که با صبر و ازخودگذشتگی فرزندان شایسته‌ای را تربیت نموده‌اند ، اجرا خواهد شد . 

فراخوان سراسری علاقمندان به شرکت برای انتخاب چهره های نمونه پس از ابلاغ شاخص ها و شیوه نامه اجرایی در خردادماه صورت خواهد گرفت . 

شایان ذکر است تامین اجتماعی گیلان افتخار دارد که در یک دهه اخیر ، از بین منتخبین استانی خود مستمری بگیران نمونه ملی بسیاری در عرصه کشوری داشته است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × چهار =