گازرسانی گسترده به گیلان موجب کاهش مراجعین به شرکت گاز شده است
با گازدار شدن سراسر گیلان از نعمت گاز طبیعی، تعداد مراجعه کنندگان متقاضی گاز کاهش چشمگیری داشته است.
عصر کاسپین/ عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال جاری، ۱۸ جلسه دیدار مردمی در این شرکت برگزار شده است.
وی درخصوص رسیدگی به درخواست ها گفت: بیشترین مطالبه مراجعه کنندگان، درخواست اشتغال بوده که به علت عدم اجازه جذب از سوی نهادهای عالی، مدارک و مستندات این افراد در بانک اطلاعاتی شرکت ثبت می شود تا در صورت نیاز فراخوان شوند.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به گازرسانی گسترده به اقصی نقاط استان و برخورداری ۹۸ درصد خانوارهای شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی اظهار داشت: خوشبختانه با گازدار شدن سراسر گیلان از نعمت گاز طبیعی، تعداد مراجعه کنندگان متقاضی گاز کاهش چشمگیری یافته است.
جمال نیکویی درخصوص نحوه اجرای این برنامه تصریح کرد: در این شرکت تلاش شده تا دیدار چهره به چهره نه تنها درجهت عمل به نظامنامه ها و دستورات صادره، بلکه با رویکرد حل مسئله و مشکل مردم انجام گیرد.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) و ریاست جمهور مبنی بر ارتباط نزدیک با مردم برای آگاهی از مشکلات آنها و اهتمام در رفع مشکلات مذکور، بر تلاش هرچه بیشتر این شرکت در جهت تحقق این مهم و نهادینه کردن فرهنگ خدمت رسانی، ملاقات مردمی و روحیه مسئولیت پذیری تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه از همه مشترکین و متقاضیان درخواست کرد تا برای صرفه جویی در زمان و هزینه، مشکلات و درخواست های خود را حتی الامکان به صورت غیرحضوری و از طریق درگاههای ارتباطی مجازی شرکت همچون سایت، نرم افزار موبایلی گاز، تلفن گویای ۳۴۱۴ و … ثبت و پیگیری کنند.
لازم به توضیح است در راستای سیاست پاسخگویی مناسب و شفاف به مراجعین و ارباب رجوع همانند سنوات گذشته، روابط عمومی شرکت گاز گیلان روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ ظهر میزبان مراجعینی است که متقاضی ملاقات مستقیم با مدیر عامل هستند.