پیام تبریک مدیرکل بهزیستی گیلان به مناسبت فرا رسیدن ماه ربیع الاول

0 9

سیدمهدی خدمت بین دانا مدیر کل بهزیستی گیلان با صدور پیامی فرا رسیدن ماه ربیع الاول را تبریک گفت.

عصر کاسپین/ متن پیام وی به شرح ذیل است:

حلول ماه ربیع الاول، ماه شکفتن جوانه های تبسم و آمیختن عطر الهی با نفس های دوستداران امامت و ولایت، بر تمامی مسلمانان جهان تبریک و تهنیت باد.

بهار ماه ها ربیع الاول است؛ چرا که آثار رحمت الهی و ذخایر برکات خداوندی در این ماه پدیدار می‏ شود و انوار جمال الهی بر زمین و زمینیان می‏ تابد.

ربیع الاول، چشمه جوشان وحدت و آسمان درخشان همبستگی و دوستی است ،
خجسته زاد روز رسول مهربانی و عزت ، مبشر آگاهی و حکمت ، پرچمدار عدالت و برادری حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و همچنین ششمین ستاره درخشان آسمان امامت حضرت امام جعفر صادق (ع) لحظه به لحظه این ماه مبارک را به عطر کرامت و اخلاقیات نبوی معطر و مزین کرده است. اعیاد فرخنده ای که هریک نقطه عطفی در ایجاد وحدت و توسعه مودت میان مسلمانان است.

آغاز امامت و ولایت منجی بزرگ عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) از دیگر مناسبت های ارزشمند و فرخنده‌ این ماه سراسر خیر و برکت است. بی تردید این ایام فرخنده فرصت گرانقدری برای ایجاد وحدت و توسعه دوستی و مودت میان مسلمانان سراسر جهان و پیروان این دین آسمانی است

لذا اینجانب ضمن تبریک مجدد این اعیاد خجسته ، از درگاه پروردگار سبحان توفیق بهره مندی از فضایل این ماه را طلب کرده و امیدواریم در سایه برکات ماه ربیع الاول شاهد تقویت همدلی و همبستگی در میان مسلمانان در سرتاسر جهان باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.