سامانه نوبت دهی تلفنی متمرکز مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان آغاز به کار خواهد نمود

دکتر حسین ابراهیمی مدیردرمان تامین اجتماعی گیلان ضمن تبریک دهه کرامت و سالروز ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام ، با اشاره به اینکه حجم بالای جامعه هدف و تعداد بالای متقاضیان جهت استفاده از خدمات درمانی این سازمان در مراکز ملکی استان همواره یکی از مواردی بوده که به ویژه بابت اخذ نوبت برای مخاطین گرامی ایجاد زحمت نموده است لذا همسو با رویکردهای سازمانی جهت پاسخگوئی بهتر به نیازها و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان و بازنشستگان و اعضای خانواده آنها و همچنین با هدف تسهیل در اخذ نوبت ، از تاریخ اول خردادماه سامانه نوبت دهی تلفنی متمرکز مراکز تابعه این مدیریت با شماره تلفن یکتای ۴۴۹۵۵ آغاز به کار خواهد نمود .

عصر کاسپین/ وی همچنین اظهار داشت با توجه به درخواستهای بیمه شدگان از این تاریخ ساعت نوبت دهی کلیه سامانه های نوبت دهی غیرحضوری از ساعت شش صبح خواهد بود .

شایان ذکر است فعالیت سایر مسیرها و سامانه های نوبت دهی همچنان ادامه داشته و این سامانه متمرکز جدید به ایستگاههای کاری قبلی اضافه خواهد شد .

خبرهای تازه
نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.