آمادگی کمیته امداد گیلان برای جمع‌آوری نذورات قربانی مردم

0 3

عباس اهرابی امروز، ۲۶ خردادماه با قدردانی از کمک‌های بی‌منت مردم در مناسبت‌های مختلف سال به نیازمندان، اظهار کرد: به منظور کمک به افزایش رفاه غذایی خانواده‌های نیازمند و نشر و ترویج سنت حسنه قربانی، کمیته امداد استان آمادگی دارد، نذورات مردم نیکوکار در عید سعید قربان را همانند سال‌های گذشته برای توزیع بین نیازمندان دریافت نماید.

عصر کاسپین/ وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان آمادگی دارد علاوه بر جمع‌آوری نذورات غیر نقدی مردم شامل گوسفند زنده و گوشت گرم، نذورات نقدی آن‌ها را نیز دریافت کند، افزود: پس از دریافت نذورات نقدی به نیابت از خیرین، وجوهات جمع آوری شده جهت خرید گوسفند و ذبح و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام می‌شود.

اهرابی با اشاره به اینکه در راستای سیاست مردمی سازی خیر و احسان این طرح با همراهی مراکز نیکوکاری نیز اجرا می‌شود، گفت: پایگاه‌های مستقر در مراکز نیکوکاری در سطح محله‌ها و مساجد هم آماده دریافت نذورات قربانی مردم و توزیع آن بین نیازمندان همان محله هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان بیان کرد: مردم نیکوکار گیلان همچنین می‌توانند با شماره‌گیری #۰۱۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، کمک‌های نقدی خود را برای خرید و ذبح گوسفند به نیازمندان و ایتام اهداء کنند و یا نذورات خود را به شماره‌ کارت ۶۰۳۷-۹۹۱۸-۹۹۹۵-۷۶۷۸ نزد بانک ملی واریز نمایند.

اهرابی با بیان اینکه گوشت قربانی با رعایت بهداشت کامل توسط خیرین و همکاران کمیته امداد پس از بسته بندی و با رعایت تکریم، بین نیازمندان از قبل شناسایی شده به درب منزل آنها تحویل داده خواهد شد، تصریح کرد: ایتام و زنان سرپرست خانوار در اولویت دریافت نذورات قربانی امسال قرار دارند.

وی در پایان گفت: سال گذشته بیش از ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک روز عید سعید قربان توسط کمیته امداد امام(ره) و مراکز نیکوکاری و خیریه‌های همسو در استان جمع‌آوری شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − ده =