اعضای هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان رشت مشخص شدند

0 9

با رأی معتمدین، اعضای اصلی و علی البدل هیات اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان رشت انتخاب شدند.

عصر کاسپین/ صبح امروز (پنج شنبه) دهم خردادماه، مهندس کیا عاشوری ضمن تشکر از حضور اعضای اداری و معتمدین هیأت اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با گرامیداشت نام و یاد شهید آیت الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت، افزود: آیت الله رئیسی، رئیس جمهور دارای برنامه در مسیر کار و خدمت صادقانه و جهادی به مردم بودند.

فرماندار رشت با تسلیت مجدد حادثه ناگوار سانحه بالگرد حامل رییس‌جمهور شهید و همراهانشان، گفت: در این شرایط، حضور پرشور و بی سابقه مردم در تشییع باشکوه رییس جمهور شهید و همراهانش، موجب امیدواری است که مردم قدرشناس ایران اسلامی بار دیگر ثابت کردند که انقلاب اسلامی پرشور و همچنان پا برجا است و یقینا ثمره این حضور و جوشش مردمی را در انتخابات باشکوه پیش رو خواهیم دید.

عاشوری با تاکید بر اینکه عوامل برگزار کننده انتخابات مکلف به عمل بر اساس قانون و پرهیز از اعمال سلیقه شخصی هستند، افزود: بدون تردید دشمن از انتخابات پیش رو برای بر هم زدن اتحاد مردم استفاده خواهد کرد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان رشت صیانت از آرای مردم را تکلیف اصلی همه دست اندرکاران چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دانست و گفت: همه ما نسبت به برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات پیش رو وظیفه داریم و بایستی تمام ظرفیت های شهرستان برای برگزاری انتخابات پر شور با مشارکت حداکثری مردم به کار گرفته شود.

در پایان این جلسه در اجرای ماده ۳۹ قانون اصلاحی انتخابات ریاست جمهوری مصوب ۱۳۹۱/۱۰/۲۶ با موضوع تشکیل هیأت های اجرایی با حضور ۲۱ نفر از ۳۰ نفر معتمد دعوت شده که با تایید هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان انتخاب شده بودند و با رأی گیری بین معتمدین حاضر، اعضای اصلی و علی البدل هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان رشت انتخاب شدند.

اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۳، به شرح ذیل است:

۱. نرجس زمانی(منتخب معتمدین)

۲. مهدی جهاندیده (منتخب معتمدین)

۳. سید احمد قیامی (منتخب معتمدین)

۴. اسماعیل اسمعیلی (منتخب معتمدین)

۵. عطاءالله حاجتی مدارائی (منتخب معتمدین)

۶. محمد رسول سماکچی (منتخب معتمدین)

۷. امیر چهری (منتخب معتمدین)

۸. خلیل بیانی فر (منتخب معتمدین)

۹. مجید عزیزی (نماینده شورای شهرستان)

** اعضای علی البدل هیات اجرایی انتخابات:

۱. فرخ کامرانی

۲. علی مطهری

۳. سید هامون مهدی زاده

۴. اسماعیل فرحی

۵. محمد رضا داوطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × یک =