انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی با انجمن همکاری های اقتصادی و حقوقی ایران و روسیه

0 3

در راستای ایفای نقش بیشتر این سازمان در فرآیند همکاری های بین المللی کشورمان، در حاشیه مجمع بین المللی اقتصادی ۲۰۲۴ سن پترزبورگ روسیه، تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی با انجمن همکاری های اقتصادی و حقوقی ایران و روسیه منعقد شد.
این تفاهم نامه با هدف تسهیل و توسعه معاضدت ها و ارائه مشاوره های حقوقی، سرمایه گذاری به فعالین اقتصادی دو کشور به امضای مدیرعامل این سازمان و مدیر انجمن مزبور رسید.

عصر کاسپین/ بنابراین گزارش در حاشیه مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ مدیرعامل این سازمان و محمد صفری معاون اقتصادی دبیرخان شورایعالی مناطق آزاد؛ با الکساندر کراچنکوف،رییس کمیسیون امور صنایع دومای روسیه در خصوص پیگیری اجرای تفاهم نامه های مشترک منعقده با بهره گیری از ظرفیت پارلمان فدراسیون روسیه به گفتگو پرداخته که مقرر شد دولت روسیه نماینده رسمی خود را به وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران جهت شروع به کار، کارگروه اجرایی سازی توافقات فی مابین، معرفی نماید.

در ادامه برنامه های کاری هیأت عالی رتبه مناطق آزاد ایران با میخاییل لابودین،رییس انجمن لجستیکی مناطق ویژه روسیه در خصوص سازوکار اجرای تفاهم نامه های امضاء شده با منطقه ویژه اقتصادی لوتوس آستراخان و سرمایه گذاران روسی علاقمند به حضور در مناطق آزاد ایران به گفتگو پرداخته؛ و مذاکره با اعضای پارلمان مالزی درخصوص بهره گیری از ظرفیت های بندری، لجستیکی و ترانزیتی منطقه آزاد انزلی از دیگر برنامه های کاری سیاهکارزاده در حاشیه مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ بود.

در حاشیه این رویداد بین المللی سیاهکارزاده و صفری علاوه بر بازدید از مجموعه زیرساخت های موجود در انبارهای خشک و سردخانه های کاملاً مکانیزه سن پترزبورگ با مدیران استان مزبور در ارتباط با توسعه همکاری های لجستیکی به گفتگو پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش + هفت =