رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تأکید کرد: دانشگاهیان در افزایش شکوه و انتخاب نامزد اصلح در انتخابات عزم و انسجام همگانی داشته باشند

0 3

نشست هم‌اندیشی دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اسماعیلی- مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اساتید و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه با موضوع «انتخابات ایران سربلند» برگزار شد.

عصر کاسپین/ دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به تداوم راه شهید رئیسی، اظهار کرد: ملت ایران در چله دوم انقلاب اسلامی امروزه به بلوغ فکری رسیده و رئیس‌جمهوری را می‌طلبد که شاخص‌های یک شهید جمهور را داشته باشد.

وی با اشاره به برخی از اقدامات نظام سلامت در دولت شهید رئیسی، افزود: اقدامات قابل‌توجهی در دولت شهید رئیسی ازجمله در بخش سلامت انجام‌شده امّا بیان‌نشده درحالی‌که خدمات آن را به‌صورت محسوس مردم حس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر انسجام و عزم همگانی دانشگاهیان در خلق حماسه انتخاباتی دیگر، گفت: تلاش برای انتخاباتی پرشکوه و پرشورتر و نزدیک شدن اراده مردم به گزینه اصلح در بین نامزدها، وظیفه و تکلیفی بزرگ و به‌جا توسط اساتید، نخبگان و فرهیختگان در نظام سلامت است.

دکتر آشوبی با اشاره به برخی از ملاک‌های نامزد اصلح، خاطرنشان کرد: هر کس به تقید به عمل دینی و تشرع دینی از سایر نامزدها جلوتر باشد و در کنار آن نسبت به استقلال کشور و همچنین مبارزه با فساد به‌طورجدی عقیده داشته باشد، نامزدی اصلح است.

وی همچنین با اشاره به اهمیت منافع مالی و رویکرد نامزدها نسبت به این مهم، گفت: هر نامزدی که نسبت به منافع ملی جدی‌تر است و منافع ملی را به منافع خود ترجیح دهد یقیناً رئیس‌جمهور بهتری خواهد بود و باید توجه مردم را به این شاخص‌ها بیشتر جلب کرد.

گفتنی است؛ در این نشست، دکتر عمران علیزاده عضو هیئت‌علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه آزاد رشت نیز به ساختار نظام انتخاباتی ایران و مقایسه آن با سایر نظام‌های مستقر در دنیا، فرایند انتخابات و کنش‌های درونی و بیرونی انتخاب منتخب جمهور و همچنین پیامدهای انتخابات پرشور و انتخاب نامزد اصلح در بین نامزدها توضیحاتی را ارائه کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 + 19 =