عضو شورای شهر رشت تاکید داشت : سگ های بلاصاحب امنیت شهروندان را دچار مخاطره کرده اند؛ فرمانداری ورود کند

0 1

مجید عزیزی عضو کمیسیون بهداشت محیط زیست شورای و رئیس شورای شهرستان رشت در جلسه نود و هشتم این کمیسیون گفت: متاسفانه اخیرا در لاکانشهر رشت شاهد حمله سگهای ولگرد به سه شهروند، یک کودک ، یک جوان و یک سالمند بوده ایم که بر اثر شدت جراحت کار به بستری در بیمارستان نیز کشیده شد.

عصر کاسپین/ عزیزی با عنوان کردن آ‌نکه طبق شنیده ها یک نمونه حمله سگ در محل دیگری هم اتفاق افتاده گفت: عجیب است برخی حامیان افراطی حیوانات، حقوق سگها را به حقوق شهروندی ترجیح می‌دهند!
عزیزی با بیان آنکه فراوانی سگها موجب انتقال بیماری می‌شود گفت: در تمامی مناطق شهر تردد سگها زیاد شده و فضای رعب و وحشت ایجاد کرده است.
عزیزی تاکید داشت: لازم است کارگروهی برای جمع آوری، اسکان و مهار سگ های بلاصاحب تشکیل شود و شهرداری در این موضوع تنها رها شده است.
وی گفت: بر اساس ضوابط این موضوع در حیطه وظایف فرمانداری شهرستان رشت است و باید توجه شود هر چند زندگی حیوانات نیز مهم است اما سلامت شهروندان همواره باید در اولویت باشد.
وی گفت : از ریاست کمیسیون بهداشت محیط زیست و خدمات شهر می‌خواهیم به این موضوع ورود کرده و با تشکیل کارگروه، اوضاع ایجاد شده را سامان بخشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 12 =