مدیرکل تامین اجتماعی۷ استان گیلان : ۴۵ درصد از بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان در شهرستان رشت تحت پوشش هستند

0 5

حدود هشتاد و سه هزار نفر از مستمری بگیران و نزدیک به ۲۳۰ هزار نفر از بیمه شدگان اصلی تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان در حوزه عملکرد شعب شهرستان رشت قرار داشته و با احتساب افراد تبعی حدود ششصد هزار نفر را شامل میگردند .

عصر کاسپین/ کیوان مرتضوی با بیان اینکه بیست و هشت واحد تابعه در شهرهای مختلف استان امر ارائه خدمات و تعهدات به جامعه هدف را برعهده دارند اظهار داشت در این بین ۳۸ درصد بیمه شدگان اصلی در گیلان تحت پوشش شعب سه گانه رشت هستند .

وی با اشاره به اینکه در کنار این سه شعبه واحدهای تابعه شهرصنعتی ، سنگر و کوچصفهان نیز در زمره شهرستان رشت تلقی میگردند اذعان داشت با احتساب حوزه عمل این شعب میتوان ادعا نمود نزدیک به ۴۵ درصد جمعیت بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش در این محدوده خدمت رسانی میگردند .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر اینکه تا پایان اسفندماه سال ۱۴۰۲ تعداد ۷۷۳۰۰ بیمه شده اصلی در شعبه یک رشت ، ۶۲۷۵۰ نفر در شعبه دو رشت ، ۵۱۰۰۰ بیمه شده اصلی در شعبه سه رشت ، ۲۱۲۰۰ نفر در شهرصنعتی ، ۷۳۰۰ نفر در سنگر و ۹۸۰۰ نفر در کوچصفهان تحت پوشش بوده اند گفت این آمار بیانگر سهم ۴۶ درصدی بیمه شدگان اصلی از مجموع خدمت گیرندگان در این گروه میباشد .

کیوان مرتضوی همچنین افزود : از مجموع ۱۹۰ هزار نفر مستمری بگیر تحت پوشش نیز حدود ۸۳۰۰۰ نفر یعنی چهل و سه درصد از این قشر تحت پوشش شش شعبه فعال در محدوده شهرستان رشت قرار دارند .

وی با بیان اینکه از مجموع یک میلیون و ۳۸۲ هزار نفر جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی در گیلان ( با احتساب افراد تبعی بیمه شدگان و مستمری بگیران ) ، نزدیک به ششصد هزار نفر در حوزه عمل شهرستان رشت قرار دارند اظهار داشت : بر اساس این آمار در سالجاری ماهانه بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان تعهدات کوتاه و بلندمدت به بیمه شدگان و مستمری بگیران در شهرستان رشت پرداخت میگردد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =