وقوع یک فقره قتل در تالش/ قاتل پس از ارتکاب قتل خودکشی کرد

0 5

فرمانده انتظامی تالش از وقوع یک فقره قتل در یکی از خیابان های این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل دقایقی پس از ارتکاب قتل خودکشی کرد.

عصر کاسپین/ سرهنگ «محمد رستمی» در گفتگویی در تشریح این خبر اظهار داشت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت تلاش می‌کند و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیرقانونی موجب برهم زدن نظم و امنیت شوند.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل با سلاح سرد در یکی از خیابان های شهرستان تالش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد قاتل با استفاده از یک قبضه چاقو و با وارد کردن یک ضربه به گردن مقتول مرتکب قتل شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل ۲۳ ساله بلافاصله پس از ارتکاب به قتل با یک دستگاه خودروی پراید نقره ای از صحنه جرم متواری شده بود خاطرنشان کرد: قاتل پس از ارتکاب قتل در منزل شخصی اش در یکی مناطق ییلاقی شهرستان تالش به زندگی خود پایان داده است.

سرهنگ رستمی در پایان با بیان اینکه برابر بررسی های اولیه علت قتل اختلافات خانوادگی بوده است از مردم خواست اخبار خود را از رسانه های رسمی و موثق دنبال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − ده =