پروتکل‌های نوین کاشت حلزون شنوایی از گیلان کپی می‌شود

0 4

رئیس دومین کنگره ملی منییر ایران با اشاره به توان بالای علمی و تجهیزاتی گیلان در حوزه درمان بیماری‌های مرتبط با گوش، افزود: در آینده نزدیک، پروتکل‌های نوین کاشت حلزون کشور از مرکز تحقیقات بیماری‌های گوش و حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی گیلان الگوبرداری خواهد شد.

عصر کاسپین/ مسعود متصدی زرندی رئیس دومین کنگره ملی منییر ایران در آیین افتتاحیه این کنگره در تالار مرکزی رشت ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری کنگره‌های تخصصی در حوزه شنوایی، اظهار کرد: باید از میزبانی گیلان در برگزاری این کنگره بزرگ و تخصصی تقدیر کرد.

وی با اشاره به توان بالای علمی و تجهیزاتی گیلان در حوزه درمان بیماری‌های مرتبط با گوش، افزود: در آینده نزدیک، پروتکل‌های نوین کاشت حلزون کشور از مرکز تحقیقات بیماری‌های گوش و حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی گیلان الگوبرداری خواهد شد.رئیس دومین کنگره ملی منییر ایران با اشاره به انجام عمل جراحی موفق ۱۳۰ کاشت حلزون شنوایی در گیلان، گفت: گیلان، چهاردهمین استان در راه‌اندازی بخش کاشت حلزون و چهارمین قطب کاشت حلزون در کشور است.

گفتنی است، دومین کنگره ملی «منییر» تازه‌های اختلالات شنوایی و تعادل به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، به مدت دو روز در تالار مرکزی شهر رشت آغاز به کار کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 + 2 =