پیام تسلیت مجید عزیزی عضو شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

0 2

مجید عزیزی در پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است.

بسمه تعالی
امام خمینی، یک حقیقت همیشه زنده است. امام خامنه ای (مدظله العالی)

خرداد، ماه قیام و حماسه و یادآور به سوگ نشستن ملت ایران در غم فراق بنیانگذار انقلاب اسلامی و همچنین یادآورآغاز قیام ملتی مومن و انقلابی در ١۵خرداد ١٣۴٢ است.
چهاردهم خرداد، سالگرد ارتحال پیر فرزانه ایست که آزادگی و استقامت را به ملت ایران آموخت و این کشور مصیبت زده را از چنگال استعمار جهانی نجات داد. یقینا ملت ایران یاد و خاطره مقتدای خویش را همواره در ذهن و قلب خود به یادگار خواهند داشت.
یوم‌الله ۱۵ خرداد نیز سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم این سرزمین در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و استبداد و به ثمرنشستن اراده‌ی ملت بزرگ ایران است و این قیام نقطه‌ی عطف مبارزات مردم در برکندن ریشه‌ی بیداد در کشور شد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، سالگرد ارتحال ملکوتی معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام پانزدهم خرداد را به مردم شریف، ولایتمدار و قدرشناس گیلان و شهر رشت تسلیت و تعزیت عرض نموده و امیدوارم با پاسداری از آرمانهای والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدای انقلاب، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری (حفظه الله)، در جهت پاسداری از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز اسلامی، بیش از پیش تلاش نمائیم.

مجید عزیزی
عضو شورای اسلامی شهر رشت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − هفت =