کارگرنیا رئیس شورای شهر رشت : جمع آوری تیر برق های مزاحم از معابر رشت/ اجرای آسفالت در مناطق پنجگانه رشت / تقویت شبکه توزیع برق در محلات حاشیه نشین رشت

0 10

محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت ظهر امروز در یکصد و سی و دومین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران و سیزدهم خرداد مصادف با سالروز شهادت امام جمعه فقید و جانباز شهید رشت اظهار کرد: شهید آیت الله احسانبخش چهره مردمی و در بسیاری از مباحث صاحب نظر و از قدرت و نفوذ کلام بالایی در کشور برخوردار بود و در پیروزی انقلاب و تثبیت آن در استان گیلان تلاش های فراوانی انجام داد.

عصر کاسپین/ وی به سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) مردی از جنس نور بود و با عروج ملکوتی امام راحل ، ملت بزرگ ایران اسلامی و تمامی آزادیخواهان جهان به سوگ نشستند و یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب همواره در قلب و جان ملت ایران اسلامی باقی می ماند.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به فرا رسیدن سالروز قیام خونین پانزدهم خرداد افزود: امام راحل برای همیشه این روز را عزای عمومی اعلام کردند و از استان گیلان نیز در این قیام خونین ، یک شهید گرانقدر از شهر رودبار نثار شده است.
کارگرنیا به اجرای آسفالت معابر سطح رشت اشاره کرد و گفت: پس از بارش برف در زمستان گذشته در رشت ، وضعیت اسفالت رشت بسیار نامطلوب شد و با برنامه ریزی های انجام شده ، طی چند شب گذشته شاهد اجرای عملیات عمرانی شامل ترمیم و روکش آسفالت در سطح مناطق پنجگانه رشت هستیم و امیدواریم هر چه سریعتر شاهد بهبود وضعیت آسفالت مناطق رشت و رضایتمندی شهروندان باشیم.
وی با قدردانی از عملکرد توزیع برق گیلان افزود : طی سه سال اخیر در روزهای اوج گرما و با توجه به فرسودگی خطوط ، قطعی برقیج وجود نداشت و لازم می دانیم از این بابت تقدیر و تشکر کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به بهبود روشنایی معابر رشت تصریح کرد : با توجه به اینکه رشت به شهر شب های روشن معروف است انتظار می رود که در راستای بهبود روشنایی معابر گام برداشته شود و در شرایط فعلی رشت در این حوزه از وضعیت مناسبی برخوردار نیست.
کارگرنیا به وجود تیرهای برق مزاحم در سطح معابر و کوچه های رشت اشاره کرد و گفت: وجود این تیرهای برق ممکن است منجر به بروز مشکلات متعدد و حتی بروز خطرات جانی و مالی برای شهروندان شود و از مدیر عامل توزیع برق گیلان تقاضا داریم که نسبت به جمع آوری تیرهای مزاحم مساعدت لازم را داشته باشد و هر جایی که در این باره نیاز است ، شهرداری نیز همراهی لازم را داشته باشد.
وی با اشاره به اجرای پروژه های طرح میثاق رشت افزود: در راستای اجرای این پروژه ها نیز شرکت توزیع برق گیلان هماهنگی و همراهی خوبی با شهرداری دارد و ان شاا با رفع دیگر موانع شاهد تسریع در اجرای پروژه های عمرانی رشت باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه برای رفع مشکل تیرهای برق مزاحم در سطح معابر عمومی و کوچه های رشت جلسه مشترکی با حضور کمیسیون های تخصصی برگزار شود تصریح کرد: کمیسیون های عمران، شهرسازی و برنامه و بودجه شورا به همراه معاونت عمرانی شهرداری و با حضور نماینده شرکت توزیع برق این مبحث را که موجب بروز خطرات جانی و‌مالی برای شهروندان رشت شده است بررسی و با توجه به نظر موافق مدیر عامل توزیع برق گیلان در این باره، در یک بازده زمانی مشخص نسبت به جمع آوری تیرهای برق مزاحم در سطح کوچه ها و معابر رشت اقدام شود و همچنین تقاضا داریم با توجه به نزدیک شدن به فصل گرم سال، نسبت به تقویت شبکه توزیع برق در محلات حاشیه نشین اقدام شود تا خدای ناکرده در روزهای گرم سال ، شاهد قطع برق در این محلات نباشیم.

اعضای شورای شهر رشت با لایحه ارسالی شهرداری مبنی بر اهدای هدیه ازدواج به پنجاه زوج رشتی در مراسم وصال که قرار است همزمان با سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برگزار شود، موافقت کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =