اجرای شبکه گاز درگیلان بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته است

0 4

عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان این مطلب اظهار داشت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

عصر کاسپین/ وی با اشاره به اینکه بیش از ۹۱ درصد از عملیات شبکه گذاری در بهار امسال در مناطق روستایی کوهستانی و صعب العبور استان صورت گرفته است، گفت: علیرغم برخورداری بیش از ۹۷ درصدی خانوارهای روستایی گیلان از نعمت گاز طبیعی، عملیات گازرسانی به مناطق باقیمانده که عمدتاً صعب العبور و کوهستانی هستند با سرعت و براساس برنامه در حال اجرا است.

جمال نیکویی با بیان اینکه در حال حاضر مجموع طول خطوط گاز در گیلان به بیش از ۲۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر افزایش یافته است، گفت: بحمدالله شبکه گاز طبیعی با همت پیمانکاران اجرایی و کارکنان این شرکت در تمام نقاط استان گسترش یافته است و همه مشترکین گاز طبیعی در گیلان می توانند از این نعمت الهی استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان گفت: تمرکز ویژه این شرکت به امر کیفی سازی و بهبود مستمر خدمات است با این وجود برای برخورداری درصد کم خانوار باقی مانده فاقد گاز از نعمت گاز طبیعی، تمام تلاش خود را به کار بسته است و ان‌شاءالله با کمک نمایندگان و استاندار گیلان، همانند گذشته در راه ارائه خدمت به مردم استان موفق خواهیم بود.

فیسبوک توییتر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =