بیانیه ی انتخاباتی ستاد دکتر مسعود پزشکیان

0 8

متن بیانیه ی دکتر مسعود پزشکیان به شرح زیر است؛

عصر کاسپین/ به نام خداوند صبح

مردم رشید و آگاه گیلان
پیروزی‌تان مبارک باد!
شما زنان و مردان بزرگی که با درک حساسیت شرایط و خطرات و گزینش بهترین راه، دست به خلق حادثه‌ای ماندگار و سترگ در تاریخ ایران عزیزمان زدید.
حضور پررنگ شما در صحنه انتخابات، در شرایطی رقم خورد که دشمنان این آب و خاک برای ذبح امید به اصلاح و تحول و پیشرفت کشور، دندان طمع تیز کرده و با همه امکانات و بوق‌های تبلیغاتی‌شان به میدان آمده بودند. شما اما باری دیگر اثبات کردید که با اتحاد و همدلی، در اوج فشار اقتصادی و موج نارضایتی و آزردگی، باز هم می‌توان به سرمایه‌های درون‌زای کشور تکیه کرد و روح دوباره‌ای در کالبد سرد و دلمرده این جامعه دمید و با تمام توان، گامی دوباره در مسیر اصلاح و تحول نهاد.
اکنون که به یمن حضور سبز شما، پیروز بزرگ آزمون انتخابات شده‌ایم، آزمون بزرگ‌تری پیش رویمان قرار دارد؛ آزمون وفاق، همدلی و اتحاد برای عبور کشور از تنگناهای موجود و کاستن از بار آلام و مصایب هموطنانی که امیدشان به بهبود شرایط و پیشرفت کشور، زیر بار سنگین چالش‌ها و فشارهای خردکننده اقتصادی و معیشتی، ناامید گشت و نیمی از آنان مأیوس و سرخورده از تجارب پیشین، به همراهی ما در آزمون انتخابات اخیر دل ندادند.
اکنون که فصلی نو بر دفتر حیات اجتماعی ایران عزیزمان جان گرفته، یکدل و همنوا با هم، نقارها و نامهربانی‌های گذشته را به گوشه‌ای افکنده و به سوی ساختن دوباره این میراث مشترک مادری‌مان –ایران عزیز- گام برمی‌داریم و دست رییس جمهور منتخب را در حل مشکلات، عمل به وعده‌ها و درمان آلام کشور و استان عزیزمان –گیلان- می‌فشاریم.
امروز کشاورزان شالیکار و صاحبان باغات چای و زیتون و مرکبات و کیوی، صیادان و شاغلین صنعت شیلات، دامداران، عشایر و روستاییان و شهرنشینان، صنعتگران و تولیدکنندگان و بازاریان، کارگران و کارمندان و بازنشستگان، دختران و پسران و جوانان دانشجو، علما و فضلا و دانشگاهیان، ورزشکاران و هنرمندان و اقشار و اصناف مختلف مردم کشور و استان، چشم‌انتظار عمل رییس‌جمهور به وعده‌هایش هستند و این مهم به دست نمی‌آید مگر با حضور مستمر شما در صحنه، حمایت دولت منتخب و مطالبه جدی وعده‌هایی که رییس این دولت، گردن در گروی اجرای آن‌ها نهاده است.
پرواضح است که تحقق وعده‌ها میسور نیست جز با سپردن امور به بدنه علمی و کارشناسی و تخصصی کشور و تقویت و پیشبرد همدلی و همگرایی همه جریانات و سلایق و آغاز گفت‌وگوهای ملی و وحدت‌بخش در جهت نیل به رهیافتی مشترک برای امروز و فردای ایران عزیز.
امید که در این راه دشوار، همدل و همراه این “دولت مسعود” شویم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.