رونمایی از بازی رومیزی “قهرمان من “

0 3

در مراسم گرامیداشت عید غدیر خم و در آستانه این عید بزرگ از بازی رومیزی “قهرمان من ” با حضور رئیس ستاد کنگره شهدای گیلان و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان ، رونمایی شد.

عصر کاسپین/ ایده این بازی از شرکت فناور پیروزونداد یکی از شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری گیلان و با همکاری ستاد کنگره شهدای گیلان و بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان به سفارش پارک علم و فناوری گیلان و با هدف ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت؛ طراحی و تولید شده است.

آقای شهاب محسنین مدیرعامل شرکت فناور پیروزونداد درباره ایده طراحی این بازی گفت: این بازی رومیزی در سبک رقابتی و با هدف تبیین ارزش های اسلامی همچون شجاعت و شهامت؛ خلاقیت و نبوغ؛ ایثار و فداکاری؛ مردم داری؛ وطن پرستی و فرهنگ و علوم، برای گروه کودکان و نوجوانان با گرافیک زیبا و جذابی طراحی و تولید شده است. به نحوی که بازیکنان در طول بازی، با استفاده از این اصول اخلاقی و پیروی از قوانین بازی بر کجی ها، ناراستی و پلیدی ها غلبه کرده و پیروز میدان خواهند بود.

در آیین رونمایی این بازی رومیزی که همزمان با جشن عید غدیر خم در پارک علم و فناوری گیلان انجام شد، رئیس کنگره شهدای گیلان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان به همراه میهمانانی از دانشگاه گیلان و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − هفده =