سطح بالای علم متخصصان داخلی، ایران را در جهان قدرت آفرین کرده است

0 5

اسدالله عباسی- استاندار گیلان در آیین افتتاح دوازدهمین دوره کنگره کشوری سوختگی ایران در تالار مرکزی رشت، با اشاره به استعداد و توانمندی بالای جمهوری اسلامی ایران در علم و فناوری، اظهار کرد: سطح بالای علم، دانش و فناوری های در اختیار متخصصان داخلی، ایران را در عرصه های جهانی قدرت آفرین کرده است.

عصر کاسپین/ وی با اشاره به شتاب علمی ایران نسبت به پیش از انقلاب اسلامی، افزود: دستاوردها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران با پیش از انقلاب اسلامی قابل قیاس نیست و رشد قابل توجهی داشته است.

استاندار گیلان با اشاره به قدرت علمی و توان بالای متخصصان و فوق تخصصان داخلی در درمان انواع بیماری‌ها، گفت: امروزه ایران بزرگ مقصد درمان بیماری های سخت و صعب العلاج شده و دنیا به وجود دانشمندان بنام ایرانی در حوزه سلامت، غبطه می خورد.
نماینده عالی دولت در گیلان برگزاری رویدادهای علمی و تحقیقاتی را در توسعه پزشکی موثر دانست و تصریح کرد: هم افزایی علمی و تحقیقاتی متخصصان در توسعه خدمات سلامت و درمان به روز بیماری‌ها موثر و باید بیشتر شود.

عباسی به انتخابات پیش رو و نقش موثر قشر فرهیخته سلامت در آن اشاره کرد و افزود: حضور پر شور در انتخابات و انتخاب نامزد اصلح دو راهبردی از راهبردهای اساسی از سوی مقام معظم انقلاب اسلامی است که قشر ذی نفوذ و موثر جامعه پزشکی باید در ترویج و نهادینه شدن آن بیشتر تلاش کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت − 3 =