سماکچی رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر رشت : رفع موانع با هدف تسریع بخشیدن به روند اجرای پروژه های عمرانی

0 5

محسن سماکچی در جریان بازدید از پروژه های عمرانی سطح رشت اظهار کرد: در طول ادوار شورای رشت ، این نخستین بار است که همزمان در چند نقطه از شهر پروژه هایی با این عظمت و با اعتبارات شهرداری در دست انجام است.

عصر کاسپین/ وی با بیان اینکه پروژه ژ پنج نقش بسیار موثری در کنترل و کاهش ترافیک رشت دارد تصریح کرد: در حال حاضر این پروژه بالغ بر سی درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در تلاشیم تا با بهره مندی از اعتبارات ملی به اجرای این پروژه تسریع ببخشیم .

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای رشت با اشاره به پروژه های طرح میثاق رشت بیان کرد: پروژه های طرح میثاق در نقاط مختلف شهر از جمله حمیدیان، رودباری، باهنر و .. در دست انجام است و به حول الهی و با عزم و جدیتی که در مجموعه شهرداری وجود دارد حدود پنجاه درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و یقینا با اتمام این پروژه ها بار عظیمی از ترافیک رشت کاسته می شود.

سماکچی با تاکید بر بهره مندی از ظرفیت نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع برخی از موانع با هدف تسریع بخشیدن به روند اجرای پروژه های عمرانی رشت نیازمند تعامل با برخی از دستگاه ها است و می توانیم در این مهم از نقش سازنده استاندار گیلان و نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بهره مند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.