فرایند ارزیابی امدادگران و گازبانان شرکت گاز استان گیلان آغاز شد

0 4

با هدف افزایش سطح کیفی و سرعت ارائه خدمات، فرایند ارزیابی امدادگران و گازبانان در شرکت گاز استان گیلان آغاز شد.

عصر کاسپین/ عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اعلام این خبر بیان کرد: این ارزیابی به دستور ستاد شرکت ملی گاز ایران در حال اجراست و طی آن کلیه امدادگران و گازبانان در طول ۱۰ هفته ارزیابی خواهند شد.

وی با بیان این مطلب اظهار داشت: در این ارزیابی، ۵ سرداور و ۳۰ داور به همراه تیم های نظارت و تدارکات، عملکرد ۲۳۰ امدادگر و ۲۴۲ گازبان شرکت گاز گیلان را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهند داد.

جمال نیکویی در خصوص اهداف اجرای این ارزیابی یادآور شد: انتقال اطلاعات و تجربیات، آمادگی جسمانی، حفظ سرعت و دقت در انجام آیتم ها، به روزرسانی اطلاعات گازبانان و امدادگران و پویایی عملکرد از مهم ترین اهداف برگزاری این ارزیابی است.

همچنین شهرام مداح حسینی رییس امور HSE شرکت گاز گیلان و مسئول برگزاری کمیته ارزیابی امدادگران و گازبانان درخصوص اجرای این برنامه، خاطرنشان کرد: امدادگران و گازبانان در نوک پیکان ارائه خدمات به مردم قرار دارند و آمادگی جسمانی و به روز بودن علمی این نیروها برای کشور و شرکت ملی گاز ایران پیروزی است و موجب ارائه خدمات بهتر به مردم می شود.

وی درخصوص آزمون های امدادگران و گازبانان اظهار داشت: ۵ آزمون علمی، آمادگی جسمانی، ابزارشناسی، تعویض کنتور و رگولاتور و اطفاء حریق به صورت متمرکز در مجموعه منازل سازمانی شرکت گاز برگزار می شود و مابقی آزمون ها به صورت شهرستانی و با نظارت کامل ستاد به انجام خواهد رسید.

لازم به توضیح است، این ارزیابی ها تا ۲۸ شهریورماه ادامه خواهد داشت و طی آن امدادگران و گازبانان در گروه های ۵۰ نفره در روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.