مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان : ۴۰ درصد جمعیت شهرستان رودسر تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند

0 5

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در ادامه فرایند بازرسی های نظارتی به منظور پایش روند خدمت رسانی ، از شعب رودسر ، کلاچای و چابکسر بازدید و با کارکنان و مراجعین دیدار و گفتگو نمود .

عصر کاسپین/ کیوان مرتضوی در این بازدیدها و در دیدارهای صورت گرفته با همکاران ، اظهار داشت : رودسر و رودبار تنها شهرستانهای استان هستند که به واسطه گستردگی جغرافیایی و پراکندگی جمعیتی ، تامین اجتماعی در آنها سه شعبه فعال دارد .

وی با بیان اینکه در مجموع سه شعبه چابکسر ، کلاچای و رودسر بیش از ۲۳ هزار بیمه شده اصلی و افزون بر ۹ هزار مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود تحت پوشش هستند افزود : حدود ۴۰ درصد جمعیت شهرستان یعنی بیش از ۶۳۰۰۰ نفر توسط این سه شعبه خدمت رسانی میگردند .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این بازدید موضوعات مختلفی همجون روند گسترش پوشش بیمه ای به اقشار مختلف در قالب طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی ، تعیین تکلیف دیون کارفرمایان ، وضعیت پرونده های مقرری بگیران بیمه بیکاری ، مستمری بگیران و کارگران ساختمانی شهرستان را مورد پیگیری قرار داده و بر تلاش در جهت ایجاد رضایتمندی مطلوب در بین شرکای اجتماعی و تقویت تعاملات تاکید نمود .

شایان ذکر است ۱۳۰۰ کارگر ساختمانی ، ۱۶۰۰ راننده و ۲۵۰ بافنده و فعال صنایع دستی در این شهرستان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار داشته و ماهانه بیش از ۹۰ میلیارد تومان تعهدات به بیمه شدگان و مستمری بگیران شهرستان پرداخت میگردد .

خاطر نشان میسازد بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش در شهرستان رودسر نزدیک به ۵ درصد مخاطبین تامین اجتماعی گیلان را دربرمیگیرند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + 8 =