نشست هم اندیشی مدیردرمان تامین اجتماعی گیلان با اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان استان

0 5

دکتر حسین ابراهیمی مدیردرمان تامین اجتماعی استان گیلان به مناسبت آغازهفته تامین اجتماعی نشست هم اندیشی با رئیس و اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگی استان گیلان و روسای کانون های شهرستانی پیرامون مسائل مربوط به درمان بیمه شدگان و بازنشستگان در سالن کنفرانس بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت برگزار نمود.

عصر کاسپین/ دراین نشست دکتر حسین ابراهیمی مدیردرمان تامین اجتماعی استان گیلان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سالار شهیدان اباعبداله الحسین (ع) و گرامیداشت هفته تامین اجتماعی و همچنین تبریک حماسه مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و آرزوی موفقیت برای رئیس جمهور منتخب گفت: بازنشستگان ارزشمندترین سرمایه های انسانی و مالکین اصلی سازمان تامین اجتماعی هستند، از آنجاییکه امروزه مسئله درمان به مهمترین دغدغه های جامعه به ویژه بازنشستگان تبدیل شده است مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان در تلاش است با بهره گیری از حداکثر ظرفیت مراکز ملکی بتواند بیشترین خدمت رسانی را به بیمه شدگان و بازنشستگان ارائه دهد.
دکتر حسین ابراهیمی افزود؛ اجرای طرحهای توسعه ای و خرید تجهیزات برای مراکز درمانی در آینده نزدیک شاهد ارائه خدمات بیشتر و با کیفیت بهتر به بیمه شدگان و بازنشستگان و افزایش رضایتمندی آنان خواهیم بود.
مدیردرمان تامین اجتماعی گفت:در همین راستا مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان با انجام اقدامات موثر از جمله اتمام بازسازی بخش های مختلف بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت، انجام پروژه لنژری، آنژیوگرافی، اورژانس این بیمارستان، تبدیل و بازسازی درمانگاه فومن به درمانگاه شبانه روزی و پیگیری احداث درمانگاه برای شهرستانهای فاقد مرکز درمانی مثل شفت، صومعه سرا، رضوانشهر، منجیل، عقد قرارداد با موسسات و مراکز درمانی و… در صدد جبران عقب ماندگیها برآمده است.
دکتر ابراهیمی افزود:مقدار زیادی از بدهی سازمان به مراکز طرف قرارداد، داروخانه ها تا پایان سال ۱۴۰۲ تسویه شده و در هفته آینده نیز با مراکز دانشگاهی و پزشکان نیز تا پایان سال گذشته تسویه حساب می گرددکه این اتفاق بی سابقه ای در چندسال گذشته بوده است.
وی تاکید کرد: مردم، بیمه شدگان و بازنشستگان عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف در مراکز طرف قرارداد می توانند از طریق شماره ثابت در ساعت اداری ۰۱۳۳۲۲۴۸۲۱۷ و شماره موبایل ۰۹۹۱۹۲۷۳۴۳۶ از طریق تماس، پیامک یا پیام رسان های ایتا، بله ، سروش به واحد اداره نظارت و بازرسی دفترخرید راهبردی اطلاع دهند تا در اسرع وقت موضوع پیگیری شود.
دکتر ابراهیمی در پایان سخنانش گفت: امید آن داریم با توجه به تخصص و تجربه دکتر پزشکیان در مدیریت کلان کشور، با تلاش و کوشش و نیز ایجاد وفاق و همدلی، شاهد پیشرفت، توسعه، آبادانی و تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و ادامه‌دهنده راه شهید جمهور آیت‌الله رئیسی باشیم.

رئیس کانون بازنشستگان گیلان ضمن قدردانی از توجه و نگاه مدیریت درمان استان به مسائل بازنشستگان و بیمه شدگان عنوان کرد: از کادر درمان بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت که خصوصاً در دوران کرونا، خالصانه به مردم خدمت ارائه نمودن تشکر ویژه نمود.

صفی زاده ضمن اشاره به دغدغه های بازنشستگان در حوزه درمان گفت: در ۳۰ماه اخیر با توجهی که مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان به این موضوع داشته است و پیگیری هایی که در جهت رفع عقب ماندگیهای درمان استان صورت گرفت، کارهای شایسته و ارزشمندی در این حوزه انجام شد که در دوره های گذشته شاهد آن نبودیم و این موضوع قابل تقدیر و تحسین است.

وی افزود: مجموعه کانون بازنشستگان استان گیلان بسان گذشته از تمام ظرفیتهای موجود برای همکاری و پیشبرد درمان بیمه شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان استفاده خواهد نمود.

شایان ذکر است در ادامه جلسه هر یک از روسای کانون های شهرستانی، گزارش اقدامات و مسائل و مشکلات واحد خود را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.