همراهی شورا و شهرداری رشت در برپایی هر چه باشکوهتر جشنواره بین المللی رسانه ای بانوان حریم رسالت/ مرهون تلاش های اصحاب رسانه هستیم/بهره برداری های فرهنگی، اقتصادی از ظرفیت های شهر

0 2

کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: بنده همواره اعلام کرده ام که مرهون تلاش های خستگی ناپذیر اصحاب رسانه هستیم و یقینا در راستای برگزاری جشنواره بین المللی رسانه ای بانوان حریم رسالت که مختص بانوان فرهیخته خبرنگار است ، حتما مجموعه مدیریت شهری رشت همراهی لازم را با هدف برگزاری هر چه باشکوهتر این جشنواره دارد.

عصر کاسپین/ محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در دیدار با رئیس بسیج رسانه گیلان که با موضوع برگزاری سومین جشنواره بین المللی رسانه ای بانوان حریم رسالت در ساختمان شورای رشت برگزار شد، با اشاره به اینکه علیرغم اینکه رشت یک شهر با تاریخ کهن و دارای چهره های فرهیخته و شاخص و به عنوان شهر اولین ها نیز شناخته شده است ، متاسفانه به ظرفیت ها و پتانسیل ها و رویداد سازی ها از این بابت توجه نمی شود اظهار کرد: یکی از این چهره های فراملی، اسطوره بزرگ استکبار ستیز شهید میرزا کوچک جنگلی است و معتقدم باید بیش از پیش به چنین چهره های بزرگ و شاخصی توجه و پرداخته شود.

کارگرنیا حماسه بزرگ هشت دی را یکی دیگر از این شاخص ها دانست و افزود: رشت و گیلان با حماسه هشت دی ولایت پذیری اش را بار دیگر به اثبات رساند ، اما این حماسه بزرگ که توسط مردمان رشت و گیلان رقم خورد ، آن گونه که باید به آن پرداخته نشد.

وی با تاکید به اینکه عناوین دیگری همچون روز رشت ، شهر خلاق خوراک ، جشنواره های فیلم و تئاتر ، المپیادهای ورزشی و.. نیز از جمله این مباحث است که تا پیش از این مغفول مانده است تصریح کرد: اخیرا اقداماتی با این محوریت انجام شد اما هنوز هم آن چنان که باید به این رویدادهایی که می توانند آورده های فراوانی برای شهر و استان داشته باشند توجه نشده و به دنبال این هستیم که حداقل برای هر ماه از سال یک رویداد بزرگ داشته باشیم و در شهر رشت و گیلان ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی وجود دارد که می توانیم از آن ها بهره برداری های فرهنگی، اقتصادی و.. خوبی داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به نقش خبرنگاران در انعکاس اخبار و عملکرد شورا و شهرداری رشت افزود : بنده همواره اعلام کرده ام که مرهون تلاش های خستگی ناپذیر اصحاب رسانه هستیم و یقینا در راستای برگزاری جشنواره بین المللی رسانه ای بانوان حریم رسالت که مختص بانوان فرهیخته خبرنگار است ، حتما مجموعه مدیریت شهری رشت همراهی لازم را دارد تا ان شاا این رویداد که در مرحله نخست به صورت استانی و در دومین سال به صورت ملی و این مرحله نیز قرار است به صورت بین المللی برگزار شود به نحو شایسته برگزار و با تحقق این مهم اعتبار و امتیاز دیگری برای رشت و گیلان کسب شود و ما تمایل داریم رشت را در جمیع جهات مثبت به عنوان یک برند خوب و شناخته شده معرفی کنیم.

کارگرنیا با بیان اینکه در نشست امروز به مباحث کلی پرداخته شد گفت: پیشنهاد می کنم جزئیات این جشنواره در قالب یک کارگروه مشترک بررسی و ان شاا در سومین مرحله جشنواره نیز اتفاقات خوبی رقم بخورد.

تهیه پوستر جشنواره حریم رسالت به پنج زبان دنیا

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان نیز در این دیدار نیز با قدردانی از همراهی شورا و شهرداری رشت با اشاره به اینکه جشنواره بین المللی رسانه ای بانوان حریم رسالت برای نخستین بار در کشور و توسط گیلان برگزار شد‌ اظهار کرد: این جشنواره بازتاب بسیار خوبی داشت و در مرحله نخست آن از یازده استان کشور در آن حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × سه =