کارفرمایان شهرستان خمام بیش از ۲۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکارند

0 7

اشرف السادات قریشی با بیان اینکه بیش از ۸۸۰۰ بیمه شده اصلی و افزون بر ۳۸۰۰ نفر مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود جمعیت ۲۵۰۰۰ نفری افراد تحت پوشش تامین اجتماعی در شهرستان خمام را تشکیل میدهند افزود : بیش از ۴۸۰۰ نفر از این جمعیت یعنی ۵۵ درصد این گروه از شرکای اجتماعی را بیمه شدگان اجباری و ۲۱۵۰ نفر یعنی ۲۴ درصد را بیمه شدگان حرف و مشاغل آزاد تشکیل میدهند .

عصر کاسپین/ وی با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰۰ نفر راننده ، کارگر ساختمانی و بافنده و فعال صنایع دستی نیز از دیگر اقشار بیمه شدگان اصلی در منطقه هستند اذعان داشت حدود ۲۵۰ نفر نیز از این شعبه مقرری بیمه بیکاری دریافت می نمایند .

اشرف السادات قریشی در بخش دیگری از این گزارش گفت : حدود ۲۵۰۰ بازنشسته ، ۱۲۰ ازکارافتاده و افزون بر ۱۲۰۰ بازمانده نیز مستمری بگیران تحت پوشش تامین اجتماعی خمام را تشکیل میدهند و ماهانه بابت تعهدات بلند مدت این قشر ۳۳/۵ میلیارد تومان پرداخت میگردد .

رئیس تامین اجتماعی خمام با بیان اینکه ۲۰۰۰ کارگاه تولیدی صنعتی ، صنفی و خدماتی در حوزه عمل این شعبه قرار دارند افزود : ۱۱۲۰ کارگاه از این تعداد دارای بیمه شده و لیست حق بیمه جاری می باشند .

وی با اشاره به اینکه کارفرمایان شهرستان خمام بیش از ۲۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهی بیمه ای دارند خاطر نشان ساخت با توجه به اینکه این سازمان فاقد بودجه دولتی بوده و از محل حق بیمه های وصول شده ارائه تعهدات مینماید انجام تکالیف به موقع توسط کارفرمایان کمک قابل توجهی به مجموعه می نماید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.