رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی مطرح کرد: راه مقاومت با شهادت دکتر هنیه استوارتر و پرصلابت‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت

0 2

دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پی شهادت مجاهد بزرگ دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، پیام تسلیتی صادر کرد.

عصر کاسپین/ در متن پیام تسلیت رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است:

جبهه مقاومت و جهان اسلام از شهادت جانکاه و مظلومانه رهبر شجاع و مجاهد برجسته‌ی کشور دوست فلسطینی جناب دکتر اسماعیل هنیه در سحرگاه دیشب عزادار شد و محور مقاومت را در سرتاسر جهان متاثر و خشمگین ساخت.

شهید هنیه سال‌ها جان گرامی‌اش را در میدان مبارزه شرافتمندانه و مقتدرانه جبهه مقاومت در فلسطین اشتغالی بر سردست گرفت و خود و فرزندانش آماده شهادت بودند و جان خود را نثار اسلام و حاکیمت آن در جهان کردند.

رژیم صهیویستی جنایتکار و تروریست در جریان شهادت شهید اسماعیل هنیه، به حریم جمهوری اسلامی ایران تعدی و جسارت کرده و بی تردید این گستاخی و نقض بین المللی بی پاسخ نخواهد ماند.

بی‌شک، با شهادت این شهید والامقام اسلام، راه مقاومت استوارتر و پرصلابت‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت و خون پاک او، عزم و اراده‌ مردمان آزاداندیش جهان را بیش از پیش تقویت خواهد کرد.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت رهبر فلسطینی جریان مقاومت به رهبر مظم انقلاب اسلامی، امت اسلام و جبهه مقاومت، این ضایعه دردناک و جانکاه را به ملت شجاع و سرافراز فلسطین و بالخصوص به خاندان و بازماندگان شهید هنیه و یکی از همراهانش که با وی به شهادت رسیده است، تسلیت عرض نمده و علوّ درجات آنان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

دکتر محمدتقی آشوبی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.