شرکت ” عایق بسپار نیکان ” در شهر صنعتی رشت تولید کننده ورق ژئو ممبران چند لایه

0 4

در بازدید خبرنگاران از شرکت ” عایق بسپار نیکان ” در شهر صنعتی رشت مطرح شد : بهره گیری از محصول تولیدی این شرکت در بسیاری از پروژه های استان کاربرد موثر دارد.

عصر کاسپین/ میلاد طلوعی مدیر شرکت عایق بسپار نیکان در این بازدید با بیان تاریخچه ای از فعالیت های این شرکت اظهار داشت : شرکت عایق بسپار نیکان از ۱۱ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده و محصولات این شرکت شامل : ورق ژئو ممبران با استفاده از پلیمر پلی اتیلن ، انواع ورقهای پلیمری ABS، HIPS، PP و .. ، ورق گیره دار با استفاده از پلیمر پلی اتیلن ، ورق ژئو کامپوزیت یک طرف و دو طرفه ، الکترود جوشکاری پلیمری ، ورق ژئو تکستایل در گرماژهای مختلف ، دستگاه جوشکاری ورق های ژئو ممبران ،دستگاه اکسترودر دستی و… می‌ باشد .

وی افزود : همچنین برای نخستین بار در خاورمیانه ورق ژئو ممبران چند لایه در این شرکت تولید می شود.

طلوعی با بیان اینکه، این شرکت همچنین مجری انواع ورق های ژئو ممبران بوده است ،گفت : تا کنون بیش از ده میلیون مترمربع در خارج و داخل کشور در پروژه های مختلف کشاورزی و صنعتی ،نفتی ،پتروشیمی و تونل‌های ترافیکی اجرا نموده است .

وی خاطر نشان کرد : شرکت عایق بسپار نیکان تنها شرکت داخلی می باشد که سعی نموده هم در تولید ورق های ژئو ممبران و هم در ساخت تجهیزات و دستگاه‌های اجرا و همچنین اجرای ورق های ژئو ممبران فعالیت نماید .

مدیر شرکت عایق بسپار نیکان در خصوص مزایای ورق های پلی ممبران عنوان کرد : کاربرد اصلی این محصول در جلوگیری از عدم نفوذ پسآب ها و همچنین در بحث ذخیره آب جهت استخرها ،برای ذخیره آب کشاورزی و … است .

وی ادامه داد : لایه های پلی اتیلن با خاصیت عایق بندی برای جلوگیری نشتی آب به کف زمین عمل می کنند و در خصوص ذخیره آب که یک معضل و بحران در کشور است محصولی استراتژیک محسوب می گردد.

طلوعی همچنین محصولات پلی ممبران این شرکت را در زمینه جمع آوری پسآب و جلوگیری از آلودگی زیست محیطی بسیار موثر خواند و افزود : لندفیل های دفن زباله و سکوهای نفتی مهمترین مورد استفاده از این محصول هستند که جلوی آسیب به محیط زیست گرفته می شود .

وی تصریح کرد : در استان گیلان که بحث شیرابه زباله های مراکز دفن از مشکلات عمده زیست محیطی است با ساخت مرکز دفن اصولی و مهندسی و تعبیه و اجرای عایق های پلی ممبران از آلودگی زیست محیطی پیشگیری می شود .

وی ظرفیت تولید شرکت عایق بسپار نیکان را ۵ میلیون مترمربع در سال خواند و گفت : این شرکت با فضای تولید بیش از ۱۶ هزار متر مربع و ۴۰ نفر اشتغالزایی مستقیم در شهر صنعتی رشت فعالیت دارد و پروژه های مختلفی را در استان و کشور اجرایی کرده است . محصولات این شرکت به کشورهای عراق ،ارمنستان و کشورهای اوراسیا صادر می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.